Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 8 jaren 7 maanden geleden #13449

  • rudi
  • rudi's Profielfoto Onderwerp Auteur
beste mensen,

Er zit een scheur (winkelhaak) in de buitentent van mijn vouwwagen (combi camp panda).

Een reparateur in de buurt kan hem maken. Echter, hij geeft aan dat de scheur te dicht bij de wagenrand zit, dus dat eerst de tent van de wagen moet. Dat kan hij doen, of ik (scheelt natuurlijk tijd en geld).

Volgens de gebruiksaanwijzing kan de tent er af, maar de uitleg is summier en ik weet niet goed waar ik aan begin als ik het zelf doe. Ik heb gezocht naar instructie film / video of extra uitleg op internet, maar niets gevonden.

1) Is er ergens een duidelijke instructie video of uitleg te vinden voor het afhalen (demonteren) en terugplaatsen (hermonteren) van de combi camp panda wagentent?
2) Is het inderdaad goed zelf te doen, of juist af te raden om het zelf te doen?

vast bedankt voor reacties!

Rudi
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door rudi. Reden: 2e plaatje toegevoegd

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 7 jaren 8 maanden geleden #14993

  • Venezia2002
  • Venezia2002's Profielfoto
Beste Rudi,

Heb je al een instructie kunnen vinden voor het verwijderen van de wagentent? Wij zitten namelijk met hetzelfde probleem (scheur in de tent) en willen ook de wagentent zelf verwijderen. De instructie uit de handleiding die bij de wagen zit is niet erg duidelijk :(.

M.vr.gr.,

Theo Steeman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 7 jaren 8 maanden geleden #14994

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Afgelopen jaar hebben we na afloop van het Najaarsweekend met een man of drie, vier binnen een paar minuten de wagentent van de Country van Blauwehondegmond er vanaf gehaald, op de correcte manier. Aan je bijgevoegde foto te zien was dat (ongeveer) hetzelfde systeem. Maar om zo nu even in duidelijke tekst te omschrijven hoe dat gaat???

Het is in ieder geval goed zelf te doen als je even een paar handen extra hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 7 jaren 8 maanden geleden #15032

  • rudi
  • rudi's Profielfoto Onderwerp Auteur
Theo,

Ik heb uiteindelijk geen reactie meer gekregen, dus we (mijn vrouw en ik) hebben het met de originele (beknopte) handleiding gedaan. Dat ging eigenlijk wel prima.
Soms even goed kijken wat er bedoeld wordt maar het bleek goed te doen. Ook het terug plaatsen van de tent was prima te doen.

Ik heb voor de zekerheid wel de palen en stokken gemarkeerd tijdens het uit elkaar halen.

Succes! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 7 jaren 8 maanden geleden #15033

  • Venezia2002
  • Venezia2002's Profielfoto
Dank voor jullie reacties. We gaan het waarschijnlijk zelf proberen m.b.v. de beknopte handleiding (nog wel even een nachtje over slapen :) )

M.vr.gr.,

Theo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

hoe tent van de wagen afhalen, combi camp panda 2 jaren 8 maanden geleden #20634

  • jesy
  • jesy's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo, ik las dat het gelukt was door meerdere personen de tent losmaken van de bak, heeft iemand daar meer informatie over of waar kan ik het vinden?

Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden