Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19137

  • pjdev
  • pjdev's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 1
Is IQ doek niet warmer als de zon er op staat?, ik heb bij een katoenen doek het gevoel dat het de warmte wat meer stabiliseert, maar misschien heb ok dat mis. Ik zou graag wat reacties hierover willen weten. Groeten Pieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19141

  • pjdev
  • pjdev's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 1
warmer en minder ventilerend of heb ik dat mis?, wij gaan vaak naar warme gebieden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19143

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Toen wij onze vorige CombiCamp (2011/2012) kochten was IQ doek net leverbaar; Destijds niet genomen, echter in de beginjaren steeds spijt van gehad. Voornamelijk vanwege de kleur, want wat dat betreft vind ik IQ doek wel erg mooi en daarnaast het idee dat de tent niet zo snel vuil zou worden. Oude CC verkocht, recentelijk een nieuwe CCCX aangeschaft (overigens nog niet geleverd)....... zonder IQ doek. Ik durf het niet aan omdat er toch wisselende geluiden over zijn.

(Condens aan binnenzijde, duurt langer voordat de tent droog is, stugger met inklappen ....... uiteraard van 'lezen' en 'horen zeggen' , zelf dus geen ervaring mee)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: pjdev

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19144

  • Petertje64
  • Petertje64's Profielfoto
Wij gaan dit weekend kijken naar een CCC van 2016 met IQ doek, dus heb geen keuze qua doek. Moet ik nog ergens extra opletten? Fabricage fouten etc. Is de serie van 2016 goed? Zijn er nog andere dingen die bij bj 2016 horen.... Ik hoor het graag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19145

  • Lenie
  • Lenie's Profielfoto
  • Offline
  • CCC 2014
  • Berichten: 203
  • Ontvangen bedankjes 57
Dit (Pinkster-) weekeinde staat de club met 30 CC-wagens op camping Buitengoed de Boomgaard in Bunnik. Als je in de gelegenheid bent kom dan eens langs. Dan kun je alle voor- en nadelen van katoen en IQ bekijken en bespreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

IQ-doek 4 jaren 10 maanden geleden #19147

  • Petertje64
  • Petertje64's Profielfoto
Ik ga vrijdag al naar de CCC kijken dus het beste is daarvoor nog een mooi antwoord :-) Misschien kom ik dan even pronken met mijn nieuwe klapkar in Bunnik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden