Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 9 jaren 7 maanden geleden #11432

  • CCC2004
  • CCC2004's Profielfoto
Nou ja, ik heb het er maar op gegokt en heb de 4 * 2,5 aangeschaft. Past aardig en kwam ook heel goed van pas in de afgelopen paar natte weken! Bedankt nog voor de tip!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 8 jaren 9 maanden geleden #13211

  • mensFaber
  • mensFaber's Profielfoto
Discussie even nieuw leven inblazen aangezien ik wel interesse heb in dit grondzeil.

Ik zie namelijk de toegevoegde waarde er wel van in alleen vroeg ik me af wat de kwaliteit is. Met name van de opblaasranden. Is het zo dat als je er 1* tegenaan stoot de rand lek is of kan het wel wat hebben?
En begrijp ik het goed dat de randen los van elkaar op te blazen zijn?

Alvast bedankt!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 8 jaren 9 maanden geleden #13212

  • patriess
  • patriess's Profielfoto Onderwerp Auteur
Wij hadden er grondzeil onder, en tenttapijt over, als het slecht weer wordt blazen we de randen pas op.
wel natuurlijk uitkijken, dat je geen scherpe steentjes onder je zeil hebt.
Dus de onderkant en bovenkant ligt beschermt. Ja, het kan wel eens zo zijn dat je iets moet bijpompen, dat de randen was slapper worden, net als ieder opblaas ding.
Wij zijn er erg tevreden over, heeft onze vakantie vorig jaar echt gered. En dit voorjaar hadden we hem er ook standaard onderliggen. Gelukkig niet nodig gehad, maar als je een heftige tropische bui krijgt dan ben je er echt blij mee.
En de kosten zijn het niet, voor heel veel droog plezier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 8 jaren 9 maanden geleden #13240

  • CCC2004
  • CCC2004's Profielfoto
Wij zijn er ook erg blij mee. Onder het zeil ligt grondzeil en ook tenttapijt eronder. We kozen er vorig jaar voor om 3 van de 4 randen opgeblazen te laten aangezien het vorig jaar augustus erg slecht weer was in Nederland. De vierde band heb ik nog 5 maal op moeten blazen, maar heerlijk droge voeten gehouden. Ik denk dat het voornamelijk aan te bevelen is voor kampeerders die iets langere tijd (zoals wij met drie kinderen) op één plaats blijven staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 8 jaren 9 maanden geleden #13242

  • mensFaber
  • mensFaber's Profielfoto
Ben even benieuwd welke afmeting jullie gekozen hebben aangezien de grondzeil met opblaasbare rand niet in 4*3 te krijgen is. Zelf zou ik zeggen de 2,5 * 4. Aan welke kant van de voortent laten je dan de halve meter vrij, aan de wagenkant of aan de voorzijde?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Grondzeil met opblaasbare rand (Obelink Air) 8 jaren 9 maanden geleden #13258

  • CCC2004
  • CCC2004's Profielfoto
Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij gebruiken wij de 2,5 * 4 meter. Deze past eigenlijk erg goed in onze voortent. Wij hebben een model uit 2003, waarschijnlijk zit daar qua oppervlak wat verschil in ten opzichte van de nieuwere modellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden