Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10300

  • judithsmits
  • judithsmits's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo, wij gaan zeer waarschijnlijk een Combi Camp Venezia aanschaffen, hier zit echter een gastencabine bij die we niet gaan gebruiken. Is deze gastencabine ook te gebruiken op de Combi Camp Valley? Ik hoor het graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10301

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik zou hem nog niet gelijk verkopen.
Wij hebben ook een Venezia met gastencabine,zijn maar met z'n tweetjes maar zijn blij met de gastencabine. Niet voor 1 overnachting op weg naar de eindbestemming in Frankrijk,maar wel voor op de eind bestemming en ook als we een lang weekend gaan kamperen.
Eigenlijk halen we hem er alleen af voor we naar Frankrijk gaan.

Wij vinden het ideaal om de gastencabine te gebruiken als ruimte voor de bagage, er staat dan een kast in en een kratje met spul de koffers etc etc.
Zonder gastencabine moet dat spul allemaal of in de voortent, of op de deksel. Nu heb je al die ruimte vrij, heerlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10304

  • Henk CCV
  • Henk CCV's Profielfoto
Ook wij zijn met 2 personen, en hebben ook een gasten cabine. Ideaal om wat Ben zegt je spullen er in op te ruimen. Wij willen hem ook niet meer kwijt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10312

  • judithsmits
  • judithsmits's Profielfoto Onderwerp Auteur
Dank voor de reacties, we denken er nog even over na ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10313

  • IM82
  • IM82's Profielfoto
En wij zijn met zijn vijven en hebben de gastencabine na 1,5 jaar weer verkocht ;)
Maar ik zou het inderdaad eerst uitproberen, zonde als je je later weer bedenkt.
Wij wilden juist compacter gaan kamperen en wilden niet elke keer de gastencabine opzetten, dus ook niet aangeritst laten zitten. Missen doen we hem niet, al
was mijn 6 jarige zoon het er niet mee eens dat 'zijn slaapkamer' verkocht werd :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gastencabine van Venezia op Valley? 9 jaren 10 maanden geleden #10314

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
De gastencabine's zijn over het algemeen 'roofgoed', veel gevraagd weinig aangeboden. Ook ik zou adviseren eerst eens te bekijken of je 'm al dan niet wilt gaan gebruiken. Wij hebben eerst zonder gekocht, later 2e hands alsnog er één bij gekocht en het bevalt ons prima.

Verkopen kan altijd nog, meestal ben je 'm zo kwijt.

Je oorspronkelijke vraag kan ik niet beantwoorden. Ik denk haast van wel, de tenten zijn 'per generatie' aardig universeel. Maar het hangt ook van de ritsen die gebruikt zijn, CC is op een bepaald moment overgestapt op een ander fabricaat en dat past onderling niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door NielsP.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden