Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

veranderen slaapplaats van 3 naar 2 op bak 3 jaren 9 maanden geleden #20030

  • JHoogeboom
  • JHoogeboom's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Wij zitten er juist aan te denken om ons kingsize 2 persoonsbed een kwartslag om te zetten om dan zo 2 brede bedden van 1.20 per stuk te krijgen (met verlengstuk). Wij zijn het over elkaar heen moeten kruipen 's nachts zat als er 1 naar het toilet moet. Wat zijn de nadelen van die verlengstukken die dan ook als bankje te gebruiken zijn? Behalve dat ze idd ruimte van de plank innemen. Wij hebben een Country uit ±2007.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

veranderen slaapplaats van 3 naar 2 op bak 3 jaren 9 maanden geleden #20033

  • Cara
  • Cara's Profielfoto
Ik heb een wagen in de '2 persoons plus kinderbedje'-layout, dus ook met een verlengstuk. Het matras dat ik heb is in 2 delen, waarvan de onderste helft weer uit drie aan elkaar vast zittende delen bestaat. Deze gebruiken ik dan om het bankje te bekleden. Vind ik overigens wel heel handig, dat bankje. Met name tijdens trekvakanties zetten wij vroeger niet de hele tent op, maar alleen de boogluifel. Met slecht weer kun je toch makkelijk binnen eten, er is dan plaats voor twee op het bankje en onze zoon zat dan in een stoeltje aan het hoofd van de tafel. In principe zou je dan zelfs met vier of vijf man binnen kunnen zitten, maar dan is het natuurlijk wel vol.

Nadeel is wel dat dus het matras in twee delen is (geen last van vanwege de topper die ik erop heb) en dat het opklapdeel uiteraard wel ruimte in beslag neemt op je bed. Maar niet over elkaar hoeven kruipen om in en uit bed te gaan is me dat altijd meer dan waard geweest, plus het feit dat we met het kinderbedje vroeger makkelijker konden rondtrekken toen we nog met zijn drieën waren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden