Er zal straks wel iemand reageren die het om heeft laten bouwen 
Bij deze dus. Ik heb inderdaad mijn bed (dwarsslaper met loungebankje en kinderbed laten ombouwen tot een lengte slaper en meteen het bed laten verhogen. Daardoor kan ik nu heel veel bagage in de vouwwagen meenemen onder het bed. Daarbij is het bed lang zo zwaar niet om op te tillen als je onder het bed bij moet zijn. Een handige timmerman moet dat kunnen. Als je de lattenbodem goed bekijkt, zit het ijzeren frame met koppel stukjes aan elkaar. Op deze plaatsen kun je de bestaande lattenbodem inkorten. Mijn bed was uitgeklapt iets van 160 of 180 bij 220 cm. Nu heb ik een bed van 140 bij 200 cm. Groot genoeg. Maar wel verhoogd. Het bed kan groter zijn als je het niet verhoogd. De bestaande binnentent heb ik gebruikt. Ik heb hier de tussenwand gewoon uitgehaald. Naad netjes losgetornd en opnieuw vastgenaaid. Voorkant blijft los hangen bij het scharniergedeelte van de wagenbak. Delen van het frame van het loungebank gedeelte zijn gebruikt om de extra houten omranding verhoog vast te zetten.
Kom gewoon even langs tijden het pinksterweekend in Dronten dan kun je het rustig bekijken en maten nemen.
Hierbij wat foto's om een en ander te verduidelijken. Ik heb ze niet allemaal kunnen plaatsen.