Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9392

• Ben
  • Ben's Profielfoto
Ook ik ben, zoals je weet Niels, actief op het andere forum en lees daar inderdaad van alle merken wel probleempjes en fouten,zelfs bij heeeel dure nieuwe wagens.

Neem van mij aan dat ik nog steeds heel blij ben met onze CC, ik kan niet wachten tot we hem voor de 1e keer echt gaan gebruiken / testen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9393

• mjmvanderham
  • mjmvanderham's Profielfoto Onderwerp Auteur
Heren, allemaal bedankt voor jullie reactie

Na onze Conway van 28 jaar hebben we de CC vouwwagen nu al 5 jaar maar ik wist niet van het probleem van de te lichte keukensteunen af

Ik ga snel achter een paar zwaardere steunen aan en dan is voor mij het probleem weer geheel opgelost

P.S de disselbak heb ik al gepimpt hoor, deze heeft een vast indeling voor haringen, spanbandjes e.d. een vaste opstelling voor twee gasflessen en een vaste plaats voor onze watervoorraad , deze is dus geheel vormvast geworden.
De keuken wordt standaard beladen en gaat na het vervangen van de steunen dus weer geheel naar wens worden

Bedankt en allemaal weer veel CC plezier

Mart
Bijlagen:

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9395

• Ben
  • Ben's Profielfoto
Nog 1 vraag dan;

wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe keuken steunen ? Dus m.a.w. hoe kan ik zien of ik de oude nog onder de keuken heb zitten?

En als ze vervangen dienen te worden, moet je dan bestellen bij Aart Kok of zijn ze ook zelf te maken ? Heeft iemand de afmetingen van het materiaal van de nieuwe ?

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9396

• C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 161
Je kunt het aan de hoogte van de beugel zien; als je de VWS belt (en Aart Kok ook wel lijkt me zo) kunnen ze het je zo zeggen; ik meen dat de verstevigde beugel 7cm hoog is, maar zeker weten doe ik dat niet.

O ja, nog een reden dat de beugel kapot gaat; als iemand de wagen te hoog opkrikt aan de achterzijde dan forceer je die beugel eigenlijk en wordt hij zo minder sterk. De uitdraaisteunen aan de achterzijde dienen alleen om de keuken en de wagen te stabiliseren.

Ik heb zelf een keuken aan onze CC gehangen en dat ging erg eenvoudig; daarmee wil ik zeggen dat het eventueel wisselen van de steunen relatief eenvoudig is.

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9397

• mjmvanderham
Ik weet niet hoe de nieuwe eruit zien maar heb wel een foto van de huidige lichtere uitvoering die ik heb

Ik ga informeren wat nieuwe kosten en beslis daarna of ik deze oude ga verzwaren

Het probleem zit hem in het U profiel wat tegen de chassisbalk van de wagen is gemonteerd
Deze scheurt net achter de achterste bout

Re:Keukensteunen 11 jaren 3 maanden geleden #9398

• mjmvanderham
bijgaande de foto van de oude steunen
Bijlagen:

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.123 seconden