Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Keukensteunen 4 jaren 2 maanden geleden #20475

• Volvolvo
  • Volvolvo's Profielfoto
Dank voor je bericht wbvds.
Allereerst ga ik eens met de zaklamp onder de wagen liggen om te kijken of er al scheurtjes o.i.d. aanwezig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Keukensteunen 4 jaren 2 maanden geleden #20481

• jeroenhomburg
  • jeroenhomburg's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Wij hebben een Country uit 2016 en ook nog steeds steunen van 5cm waar precies scheurde deze door ?

Keukensteunen 4 jaren 2 maanden geleden #20482

• wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 77
Even wat dieper gegraven en uitgezocht: sedert 2009 worden 5cm-steunen gemonteerd (En : 5cm-hoogte is het nieuwe type, de oude waren 4cm!)
Als ik snel de posts in dit forum-onderwerp doorlees zie ik dat daar verwarrend wordt geschreven over: 7cm-nieuwe steunen, 5cm-oude steunen en dat is niet juist!.
Ik heb me zelf daar ook aan bezondigd, zie ik.......

Sorry daarvoor: mijn keukensteun-problemen zijn dermate lang geleden, dat exacte maten niet meer goed in m'n geheugen zaten....
Maw: je hebt wél de verzwaarde beugels, er is niets loos.

Hier de link naar mijn steunen-probleem (jaar 2011), en met wat foto's van wat er bij mij aan de hand was
www.cc-club.nl/index.php/forum/3-algemee...beugel-2008-ccv#5441

Overigens: ik lig nog elk jaar even onder de wagen om de beugels te inspecteren......

Ggroet, Wietze (2008ccv)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Volvolvo

Laast bewerkt: door wbvds.

Keukensteunen 4 jaren 2 maanden geleden #20483

• jeroenhomburg
  • jeroenhomburg's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Thnx ondertussen was ik daar ook achter gekomen was op een verkeerd been gezet met 7cm 

Keukensteunen 4 jaren 1 maand geleden #20557

• dekkker
  • dekkker's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb een Country uit 2009. De diameter van de keukensteunen zijn 4 cm, dus de oude. Ik heb de wagen laten keuren door een erkende partij (De Shelter in Aalsmeer), zij geven aan geen bijzonderheden te hebben gevonden. (Ik heb hen speciaal nog even op het steunen-verhaal gewezen, ze wisten er van)Inmiddels staat de vouwwagen weer op de oprit, nu realiseer ik me dat de keuken er iets scheef op zit. Zelf ook maar een visuele inspectie gedaan, geen scheurtjes te zien en er lijkt niets verbogen.De vraag is dan toch: waarom is de keuken aan de linkerkant zo 1,5 cm lager dan aan de rechterkant (van achteraf gezien)? En wat is jullie advies?

Bijlagen:

Keukensteunen 4 jaren 1 maand geleden #20558

• JvH
  • JvH's Profielfoto
De scheurtjes ontstaan in het hogere deel van de beugels. Dat deel staat niet op je foto’s. 
Ik heb de beugels laten versterken bij een goede lasser, door het schotje dat te vroeg stopt door te laten zetten voorbij de knik van de beugels. Daarin 2 ronde sparingen om de beugels weer te kunnen monteren ( de bouten door te kunnen steken)

Bij mijn zus lag de hele keuken op de Franse snelweg. Bij mij waren er nog slechts kleine haarscheurtjes.

kosten lassen: €25,- bij n staalbouwbedrijf even tussendoor! Ook meteen in de zinkprimer laten zetten (service)

ik zou zeggen: Doen!!

met vr grt,

jos van Heck

PS. De deksel kan ook wat scheef dichtzitten doordat aan 1 kant teveel doek zit. even waterpas erbij en je weet wat er scheef zit

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden