Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9399

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
Dank voor de info en de foto Mart, ik zal morgen eens onder de wagen duiken om te kijken wat er bij mij onder zit.

Zou je misschien nog de materiaal maten door kunnen geven. Dan weet ik morgen gelijk of ik de oude of de nieuwe eronder heb zitten. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9400

  • Henk CCV
  • Henk CCV's Profielfoto
Ben maak je geen zorgen om je steunen, onze wagen is van 2002 dus 12 jaar. Het is met name bij wagens van voor 2000. En in der daad
de uitdraai steunen tegen de grond aan draaien. Niet door draaien.
Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9402

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
Dank je Henk.

Ik maak me ook niet echt zorgen hoor maar wil toch even kijken hoe e.e.a. bij mij onder de CC zit. Zo leer ik ook de CC steeds beter kennen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9403

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
Net even onder de CC liggen kruipen met een looplamp. De keuken steunen zien er prima uit. Is helemaal niets mis mee.

Verder ziet ook alles er netjes uit aan de onderkant :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9404

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Voor de keuken die ik achter onze nieuwe CC heb gehangen heb ik ook oude steunen gebruikt; ik heb die toen laten beoordelen bij de VWS en zei gaven aan dat ze er prima uitzagen. Ik kon zelf ook geen enkele onvolkomenheid ontdekken, anders had ik besloten nieuwe aan te schaffen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9405

  • Lauke
  • Lauke's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 863
  • Ontvangen bedankjes 134
Ik heb een Venezia uit 2003, 2e hands gekocht. Heel veel van de problemen die ik hier op de site lees ken ik niet. Eigenlijk heb ik helemaal geen probleem met mijn cc. Alleen problemen die ik zelf heb veroorzaakt (rijst, suiker lekkages ;) ) Ik heb geen disselbak, in plaats daarvan een fietsdrager op de dissel. Verder draai ik de keukensteunen alleen tot ze de grond goed raken. Ik zet er zeker niet de wagen of keuken mee waterpas. Dan kunnen inderdaad de steunen van de keuken ontzet worden. En in mijn keuken zitten de gebruikelijke keukenspullen en daarbij een kleine accu, de watertank en de gasfles. Dus toch redelijk wat gewicht. Daarbij kan ik ook vermelden dat ik sinds de aanschaf van de cc in 2008, de cc veelvuldig gebruik, voornamelijke voor weekendjes weg, meestal rond de 300 km van huis. Dus alles wordt veel gebruikt en is dus aan slijtage onderhevig. Toch nog steeds geen problemen met mijn inmiddels meer dan 10 jaar oude cc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden