Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9386

  • mjmvanderham
  • mjmvanderham's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ik heb geconstateerd dat de keuken achter mij CC country de laatste jaren steeds schever ging hangen.
Ik heb de steunen er nu onder vandaan gehaald, deze blijken verbogen en ingescheurd.

Heeft iemand dat ook gehad en wat heb is daar dan aan gedaan ?

Graag info of dit probleem vaker voorkomt

Mart:unsure:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9387

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Hallo Mart,

Dit is inderdaad een bekend euvel. CC is een aantal jaren terug overgestapt op het gebruik van zwaardere beugels. De oorspronkelijke zijn te licht bevonden. Zelf heb ik de nieuwe beugels, ik weet dat o.a. Frank (Blauwehond) ze zelf vervangen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9388

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
Is het zaak om met onze CC Venezia van 2004, dus al 10 jaar JONG, die steunen er onder uit te halen om te controleren ? En is dat makkelijk te doen ?

hmmm begin bijna te denken dat ik onze aankoop wat te snel heb gedaan zonder eerst al dit soort berichten te zien / lezen :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9389

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
'al dit soort dingen' ......... beetje overdreven als je het mij vraagt. De beugels van de keuken zijn een bekend probleem geweest. Naast de zwakker disselbak bij mij weten de enige 2 problemen.

Maar dit zijn ook direct 2 problemen die mede door de gebruiker veroorzaakt kunnen worden. Duw de keuken en disselbak maar zo vol als je kunt .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9390

  • Ben
  • Ben's Profielfoto
OK, OK ........... ik schreef al dit soort berichten, had moeten schrijven zonder AL B)

Maar als je als kersverse CC eigenaar (van een CC van 10 jaar) berichten leest over de disselbak en de keuken steunen ga je toch de 1e reis beginnen met iets minder vertrouwen. Je moet er toch niet aan denken dat je onderweg de deksel van de disselbak of zelfs de keuken verliest.
Nou weet ik ook wel dat dit echt niet zo snel zal gebeuren maar toch ..........

En je mag toch, neem ik aan, wel je normale keuken inventaris, potten pannen en servies in de keuken pakken zonder risico's ?

Het zal na de 1e reis met de cc wel over zijn, maar ik ga toch eens onder de wagen liggen om die steunen eens goed te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Keukensteunen 10 jaren 1 maand geleden #9391

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Ach, veel van ons zijn ook actief op het vouwwagenforum waar bezitters van alle merken klapkarren vertegenwoordigd zijn. Gezien alle berichten daar: Is er één merk zonder gebreken? Nee dus.

Ik denk, ik weet, dat je met een CC een verantwoorde keuze hebt gemaakt. Er zijn een paar zwakke punten te noemen maar die zijn bekend en belangrijker nog: er is eenvoudig iets aan te doen. Voor de rest heb je aan de CC een heerlijke, snel op te zetten, degelijke en ruime vouwwagen waar je nog erg lang plezier van zult beleven. Getuige alle andere berichten hier, als je dat wilt lezen tenminste. Mensen zijn snel geneigd hun ongenoegen over iets te spuien, het omgekeerde is blijkbaar een stuk lastiger? Ook ik heb de berichten over CC gelezen voordat ik 'm kocht maar heb me niet van de wijs laten brengen: ik vond het de wagen die het meest bij mij (ons) en mijn (onze) manier van kamperen ging passen. En van die keuze heb ik nog geen seconde spijt gehad, in tegendeel. Wij genieten elke weer weer van de eigenschappen van onze wagen en we hebben nog nooit zoveel en met zoveel plezier gekampeerd als vanaf het moment dat we onze CC voor het eerst achter de auto koppelden.

Mocht je de keukenbeugels niet vertrouwen als ze van het 'lichtere' type zijn dan zijn die eenvoudig te vervangen. Ik heb mijn keuken (koelkast) onderweg ook lekker gevuld, geen enkel probleem. Ik heb de originele disselbak met 'normale' belading en inderdaad is het niet het meest degelijke ding, maar hij houdt het best nog wel een paar jaar vol. Daarna zien we wel weer verder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fookus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.072 seconden