Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7348

  • Annex
  • Annex's Profielfoto Onderwerp Auteur
Na onze eerste zomervakantie met onze nieuwe CCC te hebben gehad, heb ik de volgende vraag aan jullie. Gebruiken jullie nog steeds het tapijt dat standaard geleverd wordt voor op de deksel? Wij hebben deze wel gebruikt, en als hij er in ligt vind ik hem ook mooi en voldoet hij prima, maar ik vind hem wel erg zwaar en groot voor onderweg. Hij neemt zoveel plek in onder het bed. Daarom vraag ik me af of er al mensen zijn die alternatieven gebruiken en zo ja, welke dan.

Bij ons slaapt ons zoontje op de deksel, op een opblaasbaar matje, maar hij slaapt er ook wel eens naast in zijn slaapzak :P
Maar goed, dat maakt dus wel dat ik wel iets op de deksel wil leggen. Tips zijn welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7351

  • Lauke
  • Lauke's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 863
  • Ontvangen bedankjes 134
Elders op de site wordt gesproken over zeil dat men vastgeplakt heeft op het deksel. Anderen gebruiken van dat gaatjes tenttapijt op het deksel. Kom anders dit weekend even langs in Castricum, daar zijn beide varianten aanwezig. De eigenaren kunnen juliie dan precies hun ervaringen vertellen en jullie kunnen het met eigen ogen aanschouwen. OP bezoek komen zonder deel te nemen aan het weekend kan altijd. Voor die juiste plek kijk bij het nieuws: najaarsweekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7355

  • Villa Venezia
  • Villa Venezia's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 363
  • Ontvangen bedankjes 23
nog maar een keertje: het tapijt ligt dubbel onder het bed: neemt geen enkele plaats in...
Marry
CCfan sinds 1997

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7356

  • Sjaak
  • Sjaak's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 24
Wij hebben het tapijt met dubbelzijdig tape, speciaal voor vloerbedekiing,vastgemaakt.
Voordeel is dat het bijna geen ruimte en extra werk geeft en het prettige gevoel van een tapijt.
Nadeel kan zijn dat je het tapijt niet kan uitkloppen, maar moet vegen of stofzuigen.
Wij zijn met z'n tweetjes en lopen niet met schoenen naar binnen.
Ik kan me voorstellen dat dit met kinderen lastig wordt.
Elders op deze site heeft iemand zeil gebruikt en dat zag er ook prima uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7358

  • Rene
  • Rene's Profielfoto
Toen wij een CCC kochten hebben we dat erg onhandige tapijt mooi niet mee genomen. Te zwaar, niet belangrijk en neemt plaats in. Wij hebben dat groene gaatjes spul in de bak liggen. Een keer per week uitkloppen en uitvegen klaar. Ik reis zo licht mogelijk. Plus ik kom nooit in koude gebieden waar ik mijn voortent moet dichtritsen. Haute Provence, Spanje die kant op. 3 - 4 week 40 graden plus en anders wil ik niet kamperen. Lekker de luifel uit en een wand voor het koken. De rest wel mee maar ligt al 5 vakanties nieuw in de bak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Tapijt op deksel 11 jaren 7 maanden geleden #7361

  • bernadette
  • bernadette's Profielfoto
  • Offline
  • CCCA
  • Berichten: 238
  • Ontvangen bedankjes 18
Wij vinden het tapijt erg fijn.
Lekker warm aan de voeten als je uit bed stapt. (ja, wij hebben vaak koude nachten)
Als je verkast even uitschudden buiten de tent. Er kan niets doorheen vallen, dus de deksel blijft relatief schoon.
Het tapijt ligt altijd opgerold op bed. Geen enkel probleem :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.059 seconden