Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 9 maanden geleden #19345

  • L4a
  • L4a's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 5
  • Ontvangen bedankjes 0
Wij hebben ook een Venezia uit die periode en op het bed kunnen prima vouwkratten staan tijdens de reis. Plus andere attributen, zolang ze niet hoger zijn dan de vouwkratten. Hierdoor kan er nog aardig wat in de vouwwagen geladen worden, getuige de lijstjes eerder in dit topic

Wijzelf hebben standaard het dak van de voortent terug geslagen over de vaste tent eraan zitten tijdens het inklappen en een matrastopper incl beddengoed. Tesamen met de kratten en stoelen + picknicktafel past dat prima. De gastcabine er ook nog aangeritst laten zitten lukt in ons geval dan echter niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 9 maanden geleden #19346

  • Jer81
  • Jer81's Profielfoto
Is het beladen van een oude (2006) CCV of CCC een beetje makkelijk? Er kan wat onder het bed, maar is die ruimte toegankelijk zonder eerst de tent helemaal open te klappen? Qua ruimte lijkt het me wat beperkt en als ik dan de lijsten zie van wat mensen erin kwijt kunnen dan vraag ik me af hoe. Ik heb gezien dat de laadruimte va een nieuw model CCC een stuk groter is maar vast niet iedereen zal zo'n nieuwer model hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 9 maanden geleden #19347

  • L4a
  • L4a's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 5
  • Ontvangen bedankjes 0
Je moet idd wel de tent open klappen voordat je erbij kunt. Het klappen zelf doen wij in nog geen 5 min en evt zelfs alleen (ook ik als vrouw). Voor ons is dat niet persé een minpunt (wij kunnen dat bij ons achter de tuin doen)

Qua ruimte hoef je het echt niet te onderschatten. Iets meer detail over onze manier: Onder het bed passen bv. i.i.g. 4 van die grote blauwe Ikea tassen (Frakta: 76liter per stuk). Zie link: www.cc-club.nl/index.php/forum/rond-het-...a-2003?start=0#13280
Bovenop het bed i.i.g. 4 vouwkratten, beddengoed de stoelen en compacte picknicktafel. Keuken inventaris in de keuken, Wij hebben zelf wel een disselbak waarin wat lichte spullen kunnen en daarnaast als laatste nog wat in de auto en zo nemen we echt veel mee samen met onze 2 kids.

Het enige 'nadeel' wat ik hieraan kan verzinnen is dat je na het klappen (basis zonder haringen!) niet direct op je bed kan ploffen om te slapen, maar eerst het bed moet leeg halen. Maar even snel doorwerken en dan is het binnen 10min wel geregeld.

Wij hebben een Trigano Odyssee gehad (hetzelfde als Jamet Jametic) en hebben niet het idee dat we nu minder mee kunnen nemen. Alleen konden we daar bij het afhalen van de (zware!) keuken wel vouwkratten inladen zonder uit te klappen. Maar die tent had in ons optiek meerdere nadelen die we met onze Venezia niet meer ervaren.

Succes met jullie eigen keuze!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door L4a.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 9 maanden geleden #19348

  • Villa Venezia
  • Villa Venezia's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 363
  • Ontvangen bedankjes 23
ben je lid van Facebook? Volg dan 'Op Avontuur met Combi Camp"
daar worden veel foto's, reizen en vakantie-ervaringen gedeeld.
fijne zomer gewenst!\Marry VV
CCfan sinds 1997

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 8 maanden geleden #19468

  • Frans013
  • Frans013's Profielfoto

Villa Venezia schreef : ben je lid van Facebook? Volg dan 'Op Avontuur met Combi Camp"
daar worden veel foto's, reizen en vakantie-ervaringen gedeeld.


Zonder eigen CC wordt je daar geweigerd als lid. Kan natuurlijk liegen, maar is niet zo mijn aard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 8 maanden geleden #19503

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77

Villa Venezia schreef : ben je lid van Facebook? Volg dan 'Op Avontuur met Combi Camp"
daar worden veel foto's, reizen en vakantie-ervaringen gedeeld.
fijne zomer gewenst!\Marry VV


Dit is een bla-bla-pagina in handen van Aart Kok; voornamelijk een goed-nieuws-show! Objectieve en zinnige info en uitgediepte gebruikservaring is nauwelijks voorhanden. Ben een tijdje 'lid' geweest, maar weer snel uitgeschreven.
Voor de echt goede praktijk-info van gebruikers blijf je gewoon op deze site en in dit forum in het bijzonder.....
Ggroet, Wietze (2008ccv)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lenie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door wbvds.
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden