Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Re:Bagageruimte , Praktijkervaring 11 jaren 6 maanden geleden #7344

  • peterh
  • peterh's Profielfoto
nikkel1964 schrijft:

Tsjonge, knap dat jullie dat allemaal weten!! :silly:


Ik heb een gespecificeerde paklijst, dus dat was gewoon copy/paste. B)

@Peter: je C5-gevoel heb ik met de Octavia die ik sinds een paar maanden mag berijden.


Een V50 is gewoon klein... de V40 was een stuk groter. Die Octavia (ik lees dat je een combi hebt, want je hebt het over een afdekzeil) heb ik ook vier jaar gereden, en ja, ook die is een stuk groter dan je verwacht. Fijne auto, alleen had ik een 1.9 TDI, zo'n pompverstuiver... en die klinkt wel een beetje alsof iemand een handvol knikkers in het carter heeft gegooid. ;-)
Wel de meest zuinige diesel die ik ooit gereden heb... ik reed er gemiddeld 1 op 20 mee, en dat haal ik met die C5 nooit. Nou heeft die C5 ook wel 60 pk meer vermogen, en 170 nM meer koppel, in huis, dus helemaal eerlijk is het niet.

Maar die C5 is qua ruimte echt nog een slag erger (ik heb de ouder versie... model 'aangespoelde walvis'; de nieuwe is een stukkie kleiner). Je ziet 'm van het weekend wel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Bagageruimte , Praktijkervaring 11 jaren 5 maanden geleden #7540

  • tacoovermaat
  • tacoovermaat's Profielfoto
hoi,
ik ben benieuwd waar je je bagage uit de auto (kledingtassen, toilettassen ed) ed opbergt als je op de camping staat.....
wij hadden een combicamp valley met 2+1 bed: toilettassen onder het 'bankje' en de kledingtassen op het kleine bed (kussen lieten we thuis). zijn ons nu aan het orienteren op een nieuwe combicamp en twijfelen tussen een valley en country!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Bagageruimte , Praktijkervaring 11 jaren 5 maanden geleden #7542

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Hangt er een beetje van af. Als we met z'n vieren één of twee nachtjes ergens blijven, laten we een groot deel in de auto liggen. Of als het hele tripje maar die duur heeft nemen we natuurlijk ook wat minder mee! Toilettassen gaan in de opbergschorten die in de wagenbak hangen. Als de voortent ook staat leggen we de tassen ook wel aan de zijkant van de voortent. Blijven we langer en wordt dus ook het kindernachtverblijf opgezet dan staan de tassen op het deksel.

Afgelopen jaar hadden we trouwens de twee grootste kledingtassen en de handdoekentas onder het bed.

Mmm, we hebben dus niet echt een vaste plek als ik dit zo teruglees B)

Maar goed, ik zou zelf voor de Country gaan. Omdat wij vaak korte tripjes maken (weekendjes op SBB-campings bijvoorbeeld) maar ook in de grote vakantie trekken vinden wij het gemak van alle bagage onder het bed opwegen tegen het iets kleinere bed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Bagageruimte , Praktijkervaring 11 jaren 5 maanden geleden #7543

  • amontillado
  • amontillado's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 46
  • Ontvangen bedankjes 3
Wij hebben twee simpele hang"kastjes" hangen aan de stangen in de wagentent en een kast van defa in de voortent. Daarin kunnen we alles prima kwijt.
En net als nikkel1964, bij een enkele overnachting blijft het meeste in de auto

Linkjes:
www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/kampe...bergkast-dlx-schuin/
www.kampeergoed.nl/camping-keuken-hangka...ml?cPath=71_295_1669

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Bagageruimte , Praktijkervaring 11 jaren 5 maanden geleden #7553

  • GertJan
  • GertJan's Profielfoto
Kort weekendje zonder bijzetttent: de kleren passen dan in een weekendtas, de weekendtassen en toilettassen passen onder het bed waar de tafel en stoelen lagen.
Overnachting met kinderen op de klep: grote tassen in de voortent (als we die ook even opzetten), anders in de kofferbak.
Overnachting met bijzettent: de klep wordt onze inloopkleding

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bagageruimte , Praktijkervaring 4 jaren 8 maanden geleden #19344

  • Mickaatje
  • Mickaatje's Profielfoto
Wij kunnen de CC Venezia van 2004-2005 kopen.

Maar daar is de ruimte onder het bed niet groot.

Waar laten jullie dan de kratjes en andere spullen?

Bijlage niet gevonden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden