Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Plastic mandjes vervangen 4 jaren 6 maanden geleden #19724

  • Henk CCV
  • Henk CCV's Profielfoto
Het probleem is de tussen plaat hier krijg je geen versterking in. Als ze tijdens de productie een paar V groeven aan gebracht hadden was het geheel steviger geweest. Heb zelf wel geprobeerd om het middels hoeklijn of kokerprofiel te verstevigen, maar zonder resultaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Plastic mandjes vervangen 4 jaren 6 maanden geleden #19729

  • j.groenendijk
  • j.groenendijk's Profielfoto
Klopt, de Ikea mandjes passen niet. te smal. Ik heb contact gezocht met Denemarken. Ik moest toen er een pallet bestellen ! ☺ Niet gedaan dus. Ik heb dit doorgegeven aan Aart Kok. Deze heeft ze besteld en verkoopt ze nu . Wel duur maar ergens anders niet te krijgen. Alleen Obelink had een trolly met deze maat mandjes.. Maar ze zijn daar uit de verkoop. Zij geven geen leverancier door. Jammer , maar begrijpelijk. De mandjes zijn er alleen in zwart bij Kok. Ik vernam ook van CC liefhebbers dat zij houten "mandjes"hebben gemaakt of besteld ,in Nijverdal, bij een houthandel, ook prijzig maar stevig ( en zwaarder voor de keuken ) Zie artikel over breuken in de ophanging van de keuken. Succes met zoeken. Groet Joek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Plastic mandjes vervangen 4 jaren 6 maanden geleden #19730

  • j.groenendijk
  • j.groenendijk's Profielfoto
Wij hebben eerst een stukje hout tussen de wand en de koelkast geplaatst. Het is een noodoplossing . De wand is inderdaad te dun en "slap".maar wel weer goed voor het gewicht. Groet Joek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden