Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #511

  • M. Eveleens
  • M. Eveleens's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo, even voorstellen: Wij fam. Eveleens (3 kinderen 11-9-5 jaar) hebben eind vorig jaar een nieuwe combi camp country gekocht. Voorheen hadden wij een caravan (hobby). Deze caravan is total loss gereden door een vrachtwagen. Omdat een vouwwagen ons al langer erg leuk leek, hadden we nu de kans om deze aan te schaffen. Wat we nog wel lastig vinden is het inpakken van de vouwwagen. Kan iemand ons vertellen waar we het beste onze 5 stoelen kunnen opbergen? Het zijn stoelen met een hoge rugleuning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #512

  • Rene
  • Rene's Profielfoto
Het blijft lastig om grote stoelen in een vouwwagen mee te nemen. Onze vorige wagen was een Smitveld, op de dissel had ik een steun gemaakt voor 4 grote stoelen die met een spanband vast zaten. Bij aankomst moest ik eerst alles los halen wat ook weer tijd nam. Nu hebben we ook een Country, snel opzetten enz. maar wij hebben ook grote stoelen. Wat nu het plan is: wij hebben 4 combi camp opklapstoelen erbij gekocht, deze kunnen op het bed liggen tijdens de reis. 2 grote stoelen heb ik op de imperiaal liggen op de wagen. Deze passen precies tussen twee buizen in en kunnen vast met een spanband. Want deze grote stoelen in de bak betekend veel ruimte kwijt en dan kom je in de problemen met je gewone bagage.(tenzij je een grote auto hebt waar veel in kan.) Het blijft zoeken naar de beste oplossing. Wij namen ook altijd grote stoelen mee maar onze kinderen zaten alleen aan tafel te eten en verder niet dus nu gaan er 2 mee en voor hun opklap stoelen, het kwam nooit voor dat we met zijn vieren lagen te zonnen op een grote stoel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #514

  • Jolanda
  • Jolanda's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo,

Wij hebben sinds 2 jaar ook een CC Country na een aantal jaren met een caravan gekampeerd te hebben. Wij hebben zelf 4 stoelen (Crespo) bij ons. Deze vervoeren wij op het imperiaal, met de tafel, 2 koffertjes en 2 slaapmatje voor de kinderen. Hierover heen gaat de afdekhoes van CC. Dus we hoeven niks vast te sjorren, alles blijft goed en droog liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #516

  • goos
  • goos's Profielfoto
Ook wij hebben een ccc. Wij hebben 4 stoelen met hoge leuning , 2 tafeltjes , 2 opklap visstoeltje, 1 droogrek, een op maat gemaakt kuipgrondzeil allemaal onder het afdekzeil liggen. Dus ook bij ons hoeft er niets vastgebonden te worden. Ja,het is even wat werk om het er af te krijgen .Maar als je de kinderen even wat mee laat helpen is het er zo afgehaald.Veel succes en veel kampeerplezier met jullie vouwwagen.
Goos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #517

  • jwderks
  • jwderks's Profielfoto Onderwerp Auteur
Wij hebben vorige week ook onze nieuwe CCC opgehaald en hebben toen gelijk bij Erica in Zeist de meeste kampeerspullen die uit onze caravan kwamen ingepakt.
Wij hebben de 2 Crespo stoelen en de tafel op het bed gelegd maar dat is ookgelijk het maximale want het deksel ging net dicht.;)
Dus denk nu ik de reacties hier zo lees hoe handig de afdekhoes om de spullen op de imperial af te dekken.
Nu staan erop de prijslijst voor de CCC zou alleen de afdekhoes wagen/keuken, weet iemand of het ook mogelijk is om de afdekhoes wagen op de Country te doen. De keuken hoeft voor mijn niet zo nodig afgedekt te zijn en het scheelt ook nog E 80,--.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Inpakken van de combi-camp 15 jaren 11 maanden geleden #518

  • Rene
  • Rene's Profielfoto
Er is een complete afdekhoes van combi Camp voor de country, deze kost wel even een dikke 595 euro, deze prijs staat op internet. Deze hoed valt over de hele wagen dus ook over het rek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.061 seconden