Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zijn wij de enige 14 jaren 8 maanden geleden #2820

  • Gazelle
  • Gazelle's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo clubleden.

In april kochten wij als beginnelingen deze Combi-Camp Gazelle. Wij hebben op onze eerste tocht veel kilometers gemaakt. Alle soorten bodems en binnenweggetjes gehad. Best tevreden over zijn prestaties. Licht en hanteerbaar.
Op de website wordt echter nooit over de Gazelle geschreven. Zijn wij de enige in Nederland ,die zo'n klein broertje van de Panda hebben ? Het serienummer is ook nog ........0001.

Peter en Maria
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Zijn wij de enige 14 jaren 8 maanden geleden #2821

  • XXXL
  • XXXL's Profielfoto
Hallo Petra en Maria,

Ik heb al eens een bericht geplaatst op dit forum met de vraag wat er bekend is over de geschiedenis van de CC. Ooit wil ik dat nog eens gaan uitpluizen.

Als jullie serienummer 0001 hebben heb je wellicht een uniek exemplaar! :laugh: Van welk bouwjaar is hij?

WEllicht kan importeur Aart Kok je meer informatie geven.

Groeten,
GErard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Zijn wij de enige 14 jaren 8 maanden geleden #2822

  • Gazelle
  • Gazelle's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo Gerard.

Het vouwwagentje is van het jaar 2000. Het is een zijklapper. Omdat hij te klein is om in een keer op stahoogte te komen met het omhoogdrukken, heeft ie een nog een extra binnenstang om op stahoogte te kunnen komen. Er staat een fotootje op de vouwwagen site. Van de mijne zal ik ook een fotootje proberen mee te sturen.

Peter
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Zijn wij de enige 1 jaar 11 maanden geleden #20794

  • Grootj
  • Grootj's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ter info het volgende.

De Gazelle was een kleinere variant van de Panda / Koala. Zie folder van 1999:





Ter info, er was ook een Conway Gazelle, dat is een engelse variant van de Combi Camp. Daar heeft Combi Camp destrijds nog rechtzaken over gevoerd.
Zie  Conway Owners website

https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLVAXeQfGLy69b9d01Gsn-gJ4TiCdFQ0gv0JfTAqYOlIsP5GkbvhCgghvUbFt-N0KaXsIiC6zBbSfokR0ccv4efhpGq9XTDtMgz0iNTpoQwHDrKDy0HOrzDyZ5Y5D1e7THWo18NwK_ccfNVTs6S0ikUXww=w641-h535-no?authuser=0
 
CC Panda 1999
Ex. CC Family (Type 404) Bj 1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden