Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 3 maanden geleden #21159

• Lenie
  • Lenie's Profielfoto
  • CCC 2014
  • Ontvangen bedankjes 57
Zoals je kunt lezen in het bericht van de beheerder komt er een andere website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 3 maanden geleden #21161

• C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 161

Tja, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het huidige bestuur zelf ook wel een beetje naar deze situatie heeft 'toegewerkt', door weinig actueel nieuws op de site te plaatsen: dan bloedt de zaak ook langzaam dood....
Ik heb zelf een poos onderhoud gedaan aan deze Joomla!-site én het Kunena-forum, inclusief upgraden van site, modules + Kunena; heb daarnaast veel andere Joomla!-sites van scratch opgebouwd en jarenlang onderhouden, maar voelde me direct na de bestuurswisseling van een paar jaar terug door het nieuwe bestuur zodanig 'aan handen en voeten gebonden' dat ik redelijk direct besloot de pijp aan Maarten te geven en te stoppen met onderhoudswerk.

De site werd goed bezocht, werd ook zeer geregeld van nieuwe actuele inhoud voorzien door bezoekers; dat is echter verworden tot een huidig zeer kwakkelend bestaan, voorbij gestreefd door levendiger initiatieven op o.a. Facebook.

ANTWOORD C5CCV:
Ik vind het heel spijtig. Toen de facebook-groepen er kwamen (eerst die van AK zelf, en kort daarna de 'onafhankelijke', werd er door een aantal leden van hier actief gepromoot naar Facebook 'over te stappen'; mijn inziens een verkeerde keuze omdat daar elke vorm van structuur ontbreekt waardoor er elke week keer op keer dezelfde vragen van 'passanten' voorbij blijven komen en elke keer dezelfde antwoorden kunnen worden gegeven. Ik begin daar zelf een beetje moedeloos van te worden en er raak er ook geïrriteerd door. 
Ik behandel een ieder met respect en probeer bij directe problemen heel behulpzaam te zijn, maar als je dan je best doet om een zorgvuldig antwoord te geven en deze is dan soms 'te' volledig komt een een irritant 'handje' als antwoord onder het motto 'ja mafkees, ik ben niet dom, dat weet ik zelf ook wel', nou dat bleek dan niet uit de vraag of reactie van de betreffende personen, maar dat hebben ze zelf niet in de gaten. Dat soort zaken heb je op een gestructureerd forum niet.

Kortom ik ga het missen, maar dat deed ik natuurlijk al omdat er activiteit hier tot een dieptepunt was gedaald. 

De volgende gebruiker (s) zei dank u: wbvds

Laast bewerkt: door C5CCV.

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 2 maanden geleden #21168

• Alex
  • Alex's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 14
Als er iemand weet wat het is om een druk forum draaiende te houden dan ben ik dit wel. ;)
Gelukkig doe ik dit natuurlijk niet alleen en kan wel beamen dat het wel drukker is.
We hebben zelfs last van ddos aanvallen omdat ze proberen om het plat te leggen.
De vouwwagenclub gebruikt facbook alleen als reclame middel want ik vind het een on overzichtelijk geheel als je iets specifieks wilt vinden.
Moet wel zeggen dat het jammer is maar er zullen al velen het forum van de vouwwageclub gevonden hebben en hopelijk makken ze de combicamp afdeling nog vollediger.
En het staat jullie vrij om ook daar jullie meetings te promoten enz enz .
Er is ook een algemeen vouwwagen forum.
Kijk maar eens op www.vouwwagenclub.info.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: C5CCV, Klaar

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 2 maanden geleden #21169

• rkollman
  • rkollman's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Jammer, ik vind een forum altijd veel fijner doorzoekbaar dan iets als Facebook (waar je ook zelf niet het beheer van hebt). Ik zit er nu pas sinds een paar dagen op, maar zou het naslagwerk wel missen. Zeker omdat wij pas aanstaande vrijdag onze eigen CCCX mogen ontvangen, zal je net zien dat ik daarna allerlei dingen wil opzoeken :-)

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden