Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21138

• Beheer
  • Beheer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • CCC xclusive
Rond 14 augustus zal het forum op deze website worden beëindigd.  
De laatste jaren is het gebruik van het forum fors gedaald.
Daarnaast hebben we veel last van personen of systemen die proberen om toegang te krijgen tot het forum. Soms zijn dit een paar per dag maar regelmatig loopt het aantal pogingen op tot ruim boven de honderd. Het scheiden van gewenste en ongewenste gebruikers is een handmatige handeling en dus dagelijks werk voor onze beheerder. 
Als laatste reden (en de belangrijkste) is de software waarop het forum draait. De huidige software is verouderd en inmiddels vervangen door een nieuwe versie. Het overzetten van het forum (en de website) is weliswaar mogelijk maar kan alleen door een Joomla/Kunena deskundige worden uitgevoerd en dat zal behoorlijk wat tijd kosten.

Relevante onderwerpen op het forum zullen terugkeren op de nieuwe website in de vorm van een "wiki" (verzameling documenten op internet). Ook de bestaande artikelen op de website en de nodige documentatie opgesteld door Klaar Toet (zie Facebook CombiCamp-Toet) zullen hier een plek gaan vinden. Graag ontvangen wij (mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) tips en voorstellen voor onze nieuwe "wiki"; indien nodig kunnen we hierbij gebruik maken van een kopie van het huidige forum. Deze kopie komt niet beschikbaar via internet.

Dus als u nog iets op het forum wilt raadplegen of downloaden; dan moet dat vóór 14 augustus gebeuren. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21141

• wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 77
Tja, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het huidige bestuur zelf ook wel een beetje naar deze situatie heeft 'toegewerkt', door weinig actueel nieuws op de site te plaatsen: dan bloedt de zaak ook langzaam dood....
Ik heb zelf een poos onderhoud gedaan aan deze Joomla!-site én het Kunena-forum, inclusief upgraden van site, modules + Kunena; heb daarnaast veel andere Joomla!-sites van scratch opgebouwd en jarenlang onderhouden, maar voelde me direct na de bestuurswisseling van een paar jaar terug door het nieuwe bestuur zodanig 'aan handen en voeten gebonden' dat ik redelijk direct besloot de pijp aan Maarten te geven en te stoppen met onderhoudswerk.

De site werd goed bezocht, werd ook zeer geregeld van nieuwe actuele inhoud voorzien door bezoekers; dat is echter verworden tot een huidig zeer kwakkelend bestaan, voorbij gestreefd door levendiger initiatieven op o.a. Facebook.

Ggroet, Wietze (2008ccv)

Laast bewerkt: door wbvds.

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21143

• s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 34
Wat ontzettend jammer. Ik kwam regelmatig even een kijkje nemen. Veel leden hebben anderen kunnen helpen of hulp gekregen hier. Jammer dat er geen oplossing kon worden gevonden voor de problemen.
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21153

• boemipol
  • boemipol's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 12
Ik zit niet op sociale media zoals tiktok, x, instagram of facebook.

Begrijp ik dan dat het voor mij hier einde oefening is ?

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21154

• CEO
  • CEO's Profielfoto
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
  • Ontvangen bedankjes 36
Voor de mensen zonder (en met) social media: op forum.vouwwagenclub.info is ook heel veel informatie over klapkarren in het algemeen te vinden. Er is ook per merk een sub-forum. Zo staan daar bijvoorbeeld alle aanpassingen aan onze CC beschreven.

Rest mij iedereen die aan dit forum heeft meegewerkt (zowel in het verleden als recent) en iedereen die constructief heeft bijgedragen aan dit forum, hartelijk te bedanken voor de inzet en informatie!

Wellicht tot op forum.vouwagenclub.info!
If you choose not to decide, you still have made a choice!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lenie

Laast bewerkt: door CEO.

EINDE FORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 jaar 5 maanden geleden #21158

• Albert H.
  • Albert H.'s Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 3
Jammer dat jullie tot de conclusie moeten komen om te stoppen met het forum. Sinds zo’n 15 jaar zijn we enthousiast gebruiker van diverse Combi Camps en we gebruikten dit forum regelmatig voor informatie. Iedereen die de afgelopen jaren met veel enthousiasme dit hebben onderhouden: heel veel dank daarvoor!
Hartelijke groeten vanuit zonnig Frankrijk (uiteraard met onze Combi Camp)☀️
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lenie

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden