Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21008

  • Peanudt
  • Peanudt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 3
Hoi,

we hebben een combi camp country exclusive met een fietsendrager ipv dissel. Net geprobeerd om de gastank  (campingas 904) en de watertank onder de wasbak in het vak te zetten, maar dat past niet!

Watertank kan de draai niet maken. De onderkant komt tegen de gastank en de bovenkant tegen de wasbak.
Is er een trucje voor? Of past het niet omdat ze normaliter in de dissel staan ?

Anders wordt het een kleiner tankje of de de dompelpomp verlengen zodat de tank onder de keuken gezet kan worden.
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21013

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Nieuw model keuken?

Ik zie op foto's eigenlijk ook altijd de watertank onder op naast de keuken staan. En dan de grijswatertank via een verloop naar de andere kant van de wagen. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21014

  • Peanudt
  • Peanudt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 3
Nieuw model keuken ja (foto’s in bijlage).

Er zijn blijkbaar 2 maten combi camp watertanks. Onduidelijk welke inhoud/afmetingen, maar denk dat dat er iets mee te maken heeft.

Afvoer/grijswater is al verlegd naar de zijkant.
Verlengen van de pomp/aanvoer tot onder de keuken staat op het programma. Denk dat dat praktischer is dan een klein watertankje bij gasfles (vaker vullen, lastiger erin/eruit halen en resterend waterniveau in de gaten houden).
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21015

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
De meest praktische oplossing: koop een klein watertankje en vergeet dat gesleep met containers vers/afvalwater rond dat onhandig kleine aanrechtje!
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21016

  • Peanudt
  • Peanudt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 3
Heb een mooie oplossing gevonden op een collega forum: www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=25333.0

Afsluitbare doorvoer in de bodem van de keuken waar de dompelpomp doorheen kan. Heb ik gelijk een oplossing om een gasslang door te voeren voor de gas bbq.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Watertank past niet 1 jaar 2 maanden geleden #21025

  • CountryToine
  • CountryToine's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 2
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo allemaal,Ik ben hier vorig jaar ook mee aan het stoeien geweest. Onder het rijden heb ik de gastank en watertank in het kastje onder de wasbak staan.Tijdens het kamperen zet ik deze op de grond naast de keuken en heb ik een doorvoer gemaakt voor de gas en waterslang.
 
 
De originele watertank past niet in combinatie met een 907 gasfles.Daarom bij Obelink een 15 liter jerrycan gehaald met een steekdop die er net onder past.  
 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door CountryToine.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden