Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Garderobe stang FLEXI, FLEXI Comfort, FLEXI Tent & Trailer 2 jaren 8 maanden geleden #20701

  • Joosthartman
  • Joosthartman's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hoi,
vorig jaar, kochten wij onze 2e hands CC FLEXI Comfort XL. Waarmee we inmiddels 4x lekker zijn weggeweest.
Tussen de 2 slaapcabine's kan of hoort een zogenaamde Garderobe stang aangebracht te worden. (zie ook: combi-camp.com/nl/webshop/onderdelen/fra...rderobe-stang-flexi/)
Echter het is ons nog nooit gelukt de stang daadwerkelijk aan te brengen. Het lukt gewoonweg niet de stand te klemmen tussen de 2 buizen van de slaapcabine's. zoals op de foto van bijgevoegde link is aangegeven. Ik ben erg benieuwd of andere flexie gebruikers de stang gebruiken en hoe deze dan aangebracht wordt.
m.v.g.
Joost Hartman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Garderobe stang FLEXI, FLEXI Comfort, FLEXI Tent & Trailer 2 jaren 7 maanden geleden #20702

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Als ik naar de stang kijk snap ik niet zo goed waarom je het niet voor elkaar kunt krijgen.

Kom je er niet bij?
Zijn de clips te strak?
Kun je de buis niet op de juiste lengte krijgen?

(PS wij hebben geen flexi, ooit wel een Camplet, daar zat de buis op een soortgelijke manier gemonteerd)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Garderobe stang FLEXI, FLEXI Comfort, FLEXI Tent & Trailer 2 jaren 7 maanden geleden #20708

  • famJaspers
  • famJaspers's Profielfoto
  • Offline
  • FleXi
  • Berichten: 12
  • Ontvangen bedankjes 2
Hoi Joost,
Ik moet bekennen dat het plaatsen van deze stang bij ons ook vrij lastig gaat. Wat ik doe is de stang plaatsen direct nadat de vouwwagen open is geklapt en voordat ik aan de slag ga met haringen en het afspannen. Dan duw ik de gardarobestang vrij laag op de twee schuine stangen (zo hoog mogelijk). In de praktijk kom ik vaak niet veel verder dan halverwege. Ik probeer hem vaak nog iets verder te schuiven als hij al geklemd zit, maar dit lukt meestal niet. 
Daarna schuif ik de gardarobestang uit en bevestig hem op de twee verticale stangen. Onder spanning zetten en klaar....

Het is wel altijd een gedoe, zeker als het rond de 30 graden is (die mazzel heb ik altijd).

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

Groeten,
Sjoerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.054 seconden