Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Inpakken wagen 1 maand 1 week geleden #20568

• Tdw
  • Tdw's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

in het begin wist ik niet hoe de bagagebak onder het bed in te delen.

Ondertussen heb ik een vaste indeling, ik zou het leuk vinden als meer mensen dit zouden delen.

onze config: een ccc uit 2017 met nieuwe onderstel (grote bagage ruimte), met gastentent, kuipzijl (bijna nooit gebruikt) en extra boogluifel. wij klappen de normale luifel mee op de    wagen.

Zie foto met beschijving hieronder

Groen: Voortent en gastentent stokken (alle stalen stokken) en in het blokje de haringen en het cups spel

Blauw: Voortent panelen, gastentent, kuipzijl, boorluifel

Rood:Vloerkleed

Roze/paars:Tassen handdoeken, opblaasboot, krukjes en 4e stoel

Lichtblauw: Tafels en stoelen en slaapzakken

Oranje: Alu stokken van de boogluifel en waslijn

Grijs: 2 kratten, eten en losse dingen

Geel: Gereedschap, zijflappen boogluifel en binnentent gasten

Tussenin
rode zak: Slaapmat gastentent
Groene zak: 2e tentje

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Tdw. Reden: Format tabe

Inpakken wagen 1 maand 1 week geleden #20573

• wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 70
Zoek even met juiste trefwoorden in de forumberichten en je merkt dat er ook over dat onderwerp -en aanpalende zaken- heel wat topics zijn geschreven.... meningen, ideeen, uitwerkingen, uitgangspunten.....
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Laast bewerkt: door wbvds.

Inpakken wagen 1 maand 1 week geleden #20574

• Klaar
  • Klaar's Profielfoto
  • [Gepensioneerd]
  • Ontvangen bedankjes 7
Hoi 'Tdw', dat is natuurlijk voor iedereen anders. Wij hebben een 2020-model dus dezelfde wagenbak als jullie wagen. Eén ding ontdekten wij na één jaar gebruik, meerdere kratten beperken je eigenlijk in het inruimen van de wagenbak met veel spullen met verschillende afmetingen... zakken met (boog)luifelstokken leggen we uiterst links of uiterst rechts tegen de zijwanden dus voorbij de framestangen. Er liggen ook 2 combi-camp regisseursstoelen en 2 grote tuinstoelen in (vlgs mij op jouw foto ook). In juni'21 (verleden week) legden we de voordeur- en zijdeur-delen en het vlondertapijt op het opgemaakte bed waar ook onze tafel op ligt. Voorts leggen we dan allerlei spullen zoals het kleine elektrische kacheltje in plekjes die over blijven. Met veel creativiteit kun je enorm veel spullen in de wagenbak kwijt.
Groet, Klaar
Op 31 okt 2019 onze nieuwe CCC bij AK opgehaald.
Gepensioneerd en gaan genieten van 't opzet-gemak en heerlijke bed van de Country.

Laast bewerkt: door Klaar.

Inpakken wagen 1 maand 1 week geleden #20576

• C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 143
Wij leggen het tapijt dubbel gevouwen als laatste op de bagage, dus onder het bed. Dit omdat anders alle troep/zand uit het kleed op het bed terecht komt. Je kleed wordt tijdens het rijden als het ware uitgeklopt.

de stokken hebben wij op aanraden van de VWS achter tegen keuken aan liggen, dit omdat deze relatief zwaar zijn en om daarmee de kogeldruk niet al te hoog op te laten lopen 

• Pagina:
  • 1
Moderators: FookusLenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.120 seconden