Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Nieuwe onderdelen op oudere combi camp country 2 jaren 11 maanden geleden #20420

  • timvannylen
  • timvannylen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi, ik ben nieuw op het forum dus alvast mijn excuses indien het antwoord op mijn vraag hier al ergens verscheen...

Ik ben op zoek naar een tweedehands combi camp country en heb al enkele cccs zien passeren op marktplaats. Ik vind het altijd nogal tricky om op het zicht een ccc aan te kopen. Stel dat nadien blijkt dat het tentdoek toch niet volledig waterdicht is, de matras afgeleefd is, of andere mankementen zijn... Passen nieuwe onderdelen van de combi camp op een oudere combi camp van bijvoorbeeld het jaar 2007? Zo zou ik nog overwegen om een iets oudere combi camp aan te kopen, maar een relatief nieuwe tentenset er laten opzetten als dat zou kunnen:  combi-camp.com/nl/webshop/aanbiedingen/page/3/

Waarop let je best bij een aankoop van een 2dehands ccc? 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door timvannylen.

Nieuwe onderdelen op oudere combi camp country 2 jaren 11 maanden geleden #20422

  • CEO
  • CEO's Profielfoto
  • Offline
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
  • Berichten: 161
  • Ontvangen bedankjes 36
Welkom hier!

De waterdichtheid, matras etc. heeft vooral te maken met hoe de vorige gebruiker ermee omging. Dat kan je vaak zien, ruiken en voelen bij de aankoop. Een tentkampeerder weet hoe een tent hoort te ruiken (ik vind het naar vakantie ruiken... ).

Specifiek voor 'oudere' CC's zijn de keukensteunen en popnagels. Die laatste zijn eenvoudig zelf te vervangen, maar die keukensteunen is veel over te doen. Kijk daarvoor gerust rond op dit forum, verhalen te over. Dat was voor ons de reden om het nieuwere model CC te kopen, alwaar de keuken op het chassis van de wagen ligt en er niet is aangehangen.

Dit specifieke model is ontworpen op het tentmodel... tenten passen, maar niet ieder tentdeel past aan ieder tentdeel. Iets met diverse merken ritsen.
Matrassen kan je overal kopen, ook op maat kost dat niet meer de wereld. Er zijn inmiddels best wat verschillende maten matras in omloop.

Recent is de keuken gewijzigd, die behoorlijk anders is waardoor uitwisseling van onderdelen lastig wordt. Het oudere model keuken is volgens mij nog wel te koop. 

Heel veel plezier met de zoektocht naar jullie ideale klapkar!
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door CEO.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden