Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 4 uren geleden #20355

  • winnieandbuzz
  • winnieandbuzz's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 22
  • Ontvangen bedankjes 1

Nadeel van een deur aan de voorkant is dat je veel meer koude lucht verliest als je de deur open doet. Omdat de koelkast niet erg groot is, is de impact waarschijnlijk veel groter dan 'thuis'
precies de reden dat ik toch maar bij een koelbox blijf. Maar ja, dan moet er wel eentje (compressor variant) passend te maken zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 2 jaren 11 maanden geleden #20356

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34
Wij nemen de compressorkoelkast los in de auto mee en zetten hem op de camping rechts naast de keuken.

De over gebleven ruimte is nu een grote la, en een kleinere bestekla, waar ook de kruiden en theezakjes in zitten.

Onder de grote la, ook nog ruimte voor spullen die er eerder in de auto hadden.
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 2 jaren 11 maanden geleden #20358

  • winnieandbuzz
  • winnieandbuzz's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 22
  • Ontvangen bedankjes 1

Wij nemen de compressorkoelkast los in de auto mee en zetten hem op de camping rechts naast de keuken.
De over gebleven ruimte is nu een grote la, en een kleinere bestekla, waar ook de kruiden en theezakjes in zitten.
 
met dat idee zit ook te spelen. We hebben al een goede compressor koelbox die betere ruimte biedt dan de RC 1600. Mijn idee was om die erin te bouwen maar past allemaal net niet. Als de CCCX is afgeleverd ga ik maar eens goed meten wat de beschikbare ruimte is. Ik geef nog niet op 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 2 jaren 11 maanden geleden #20366

  • Klaar
  • Klaar's Profielfoto
  • Offline
  • [Gepensioneerd]
  • Berichten: 39
  • Ontvangen bedankjes 8
Even een tip: Kijk 's rond op www.koelbox4you.nl (Ook grote showroom in Montfoort)
Wij kochten er ooit een extra compressor-koelkast, fijn als je alles kunt bekijken en vragen. Op genoemde site bij "extra informatie" staan de maten.

N.B.: Wat ik ooit van Aart-Kok vernam is dat de RC1600 voor de CC een haakse aansluiting heeft anders past hij niet in de CCC.
Maar gebruik je alleen 220V of 12V dan is dat niet belangrijk.
31-10-'19: onze CCC bij AartKok opgehaald; bij hevige brand in Bleiswijk "vergaan" op 10 mei'23 !!
Hopelijk ergens in 2023 weer genieten van opzet-gemak en heerlijke bed van een nieuwe Country.
(M'n FB-menu > bit.ly/3tuOTkx)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Klaar.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden