Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20346

  • winnieandbuzz
  • winnieandbuzz's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 22
  • Ontvangen bedankjes 1
Heeft er hier iemand ervaring met het vervangen van de meegeleverde RC 1600 absorptie koelbox door een compressor variant? Het is voor ons niet van belang dat we de koelbox onderweg kunnen gebruiken en mag enkel op 230v werken. Welk merk/model is passend (te maken)? 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20348

  • Lianne
  • Lianne's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 5
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik lees even mee, dit is ook wat ik me afvraag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20351

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Eentje gevonden die in de keuken van de CC past? Volgens mij zijn die er niet.

ik heb bij onze vorige CC zelf een koelbox gemaakt met de onderdelen van een bestaande koelbox.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20352

  • winnieandbuzz
  • winnieandbuzz's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 22
  • Ontvangen bedankjes 1
Daar zit ook aan te denken maar aangezien we nog wachten op onze CCCX kan ik de exacte maten nog niet opnemen. 
hoe heb je het aangepakt om het destijds passend te krijgen? Met name de compressor steekt bij de meeste modellen net iets teveel uit: heb je deze verplaatst?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20353

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Ik had toen nog steeds een absorptie koelkast, maar zit nu voor onze nieuwe CC wel te kijken naar een compressor koelkast. Uiteraard on deze zo aan te passen dat het gewoon past. Ik moet gewoon een 'vakje' maken waar de compressor in past, net zoals die bij de meeste koelkasten achter de groentelade zit. 
Ik heb nog zo'n witte mini koelkast staan 50x50x50, daar kan ik de compressor en het koelelement zo uit halen. 
(zoiets www.bol.com/nl/p/exquisit-kb-05-a-mini-k...=CPS&utm_content=txl)

De reden dat ik dat wil doen is omdat ik een vast blad wil maken en de koelkast aan de voorzijde wil openen. Dan kan ik het blad boven de koelkast gewoon blijven gebruiken, zonder steeds alles er te hoeven pakken. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Absorptie koelbox vervangen door compressor koelbox? 3 jaren 3 weken geleden #20354

  • yjb
  • yjb's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 47
  • Ontvangen bedankjes 10
Nadeel van een deur aan de voorkant is dat je veel meer koude lucht verliest als je de deur open doet. Omdat de koelkast niet erg groot is, is de impact waarschijnlijk veel groter dan 'thuis'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.056 seconden