Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Flexi comfort XL 3 jaren 8 maanden geleden #20142

  • Lisanne2020
  • Lisanne2020's Profielfoto Onderwerp Auteur
Wie-o-wie heeft er ook een CC flexi comfort XL? Wij zijn er voor het eerst mee op pad. Het bevalt goed al is het even wennen. De keuken bijvoorbeeld, niet te tillen! Iemand ervaring hiermee?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes Lisanne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Flexi comfort XL 3 jaren 8 maanden geleden #20150

  • CEO
  • CEO's Profielfoto
  • Offline
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
  • Berichten: 161
  • Ontvangen bedankjes 36
Geen ervaring met de Flexi, maar hiervoor hadden we een Trigano Odyssée. Dat is nogal hetzelfde principe. Mede door die (te) zware keuken hebben we de overstap naar de CCC gemaakt.

Je kunt wielen onder de keuken plaatsen, dan kan je de keueken verrijden. Scheelt een stuk.
If you choose not to decide, you still have made a choice!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lisanne2020

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Flexi comfort XL 3 jaren 8 maanden geleden #20166

  • tstn
  • tstn's Profielfoto
Wij hebben een AK Kampala met een doorloopkeuken gehad. Zelfde verhaal. In 5 jaar tijd alleen in het eerste jaar 2 keer naar buiten getild. Daarna nooit meer. Onhandig en zwaar. Lekker buiten koken met de skottel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Flexi comfort XL 3 jaren 8 maanden geleden #20173

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Ik kan het antwoord van CEO herhalen, echter daar schiet je niks mee op, maat voor ons geldt hetzelfde, uiteraard mede ondersteund door het opzetgemak van de CC en dat heb je met de Flexi natuur helemaal. (Wij hadden ooit een Conway Mirage, een echte bouwwagen, zeker na eerst met een Camplet te zijn begonnen)

Maar ik denk toch dat, wat tstn ook aangeeft, laten hangen de beste optie is. Je kunt er wellicht wielen onder zetten (weet niet of het kan, heb nooit echt naar een Flexi gekeken), maar het zal een doorn in het oog blijven om de keuken steeds los te koppelen, te verplaatsen en laten weer aan de wagen te hangen. Die keuken wordt voor je gevoel de komende jaren steeds zwaarder.

Ik zou de keuken binnen gebruiken voor het eenvoudige werk; rijst, pasta of water koken voor thee, koffie of eventueel een eitje bakken en het echte bak- en braaiwerk buiten op een (eenvoudige) scottel.

(wij hebben een scottel met alle opties (eerste model), maar zijn aan het kijken voor een nieuw, meest eenvoudige exemplaar (met automatische ontsteking) omdat het opzetten en inpakken nu ook een heel gedoe is en de meeste dingen gebruiken we zelden tot nooit)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tstn, Lisanne2020

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Flexi comfort XL 3 jaren 7 maanden geleden #20199

  • famJaspers
  • famJaspers's Profielfoto
  • Offline
  • FleXi
  • Berichten: 12
  • Ontvangen bedankjes 2
Hai Lisanne,

Wij hebben ook een Flexi XL comfort en de eerste jaren tilden wij samen elke keer braaf de keuken er van af (wat een hoop getier opleverde) en plaatsten we deze onder de luifel. Na het tweede jaar vroegen wij ons af waarom wij elke keer de moeite namen om dit te doen. Wij koken toch altijd buiten op onze Carri Chef. Daarnaast is het niet echt lekker koken op de drie wiebel pitten. Daarom laten wij hem nu altijd hangen aan de wagen. De koelkast halen we er uit en staat in de voortent zodat we een mooie opstap hebben naar ons bed en onder de keuken (achter de klep) ligt onze voorraad drinken. Dit is voor ons de beste oplossing en ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groeten,
Sjoerd
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lisanne2020

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Flexi comfort XL 3 jaren 7 maanden geleden #20204

  • Lisanne2020
  • Lisanne2020's Profielfoto Onderwerp Auteur
Bedankt voor jullie reacties!
Na 3 weken kamperen hebben we maar besloten om op zoek te gaan naar opties om buiten te koken. Dan kan de keuken op de wagen blijven en kunnen we daar eventueel wel pasta en rijst op koken.
Waar zetten jullie dan de koelkast?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden