Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Oplossing hard lits jumeaux bed 3 jaren 9 maanden geleden #19995

  • Pascalensuus
  • Pascalensuus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi, wij hebben sinds kort een ccc uit 2019 in lits jumeaux uitvoering. We hebben ontdekt dat het matras erg hard is en er kan niet zomaar een topmatras op omdat die natuurlijk niet meevouwt bij inklappen van de verlengstukken. Wie herkent dit ‘probleem’ en heeft een oplossing? Alvast bedankt voor het meedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Oplossing hard lits jumeaux bed 3 jaren 9 maanden geleden #19997

  • hamoven@xs4all.nl
  • hamoven@xs4all.nl's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi wij hebben afgelopen week een country met lies jumeaux besteld.
De standaard matrassen zijn 8 cm dik.Op de modellen met een bed van 1,70x2.10 zijn de matrassen 10 cm dik.Dit i.v.m. Met de constructie van de lis jumeaux bedden.
We hebben van het merk Emma 2 topmatrassen besteld van 1.20 x2.00 met een “zachte en een “harde” kant 5 cm dik.
Na doorlezen van dit forum waarbij mensen vouwstoelen,kussens e.d. op het bed leggen gaan we ervan uit dat de Topmatrassen na een kwartslag draaien verdeeld over de bedbodem geeen problemen geven bij het sluiten van de bovenkant van de vouwwagen.
We zijn dus geen ervaringsdeskundigen maar zo n breed bed ,dat heb je thuis niet!,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Oplossing hard lits jumeaux bed 3 jaren 9 maanden geleden #19998

  • Pascalensuus
  • Pascalensuus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor je reactie. Ik denk ook dat inklappen van de wagen met topper erop geen punt is. Ik zie vooral een probleem bij het in-/uitklappen van de voetensteun/eind. Als je bijvoorbeeld iets wilt pakken onder het bed of een bankje wil maken. Dan moet je iedere keer eerst het topmatras verplaatsen. Dilemma dus....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Oplossing hard lits jumeaux bed 3 jaren 9 maanden geleden #20034

  • Cara
  • Cara's Profielfoto
Ik heb er een topper op liggen, die vouw ik dubbel. Gaat prima. Zowel bij onze oude Venezia als bij de huidige Valley.
Bed optillen is inderdaad lastig als alles op zijn plek ligt. Maar aangezien ik geen verhoogd bed heb, liggen er onder het bed alleen maar dingen die ik over het algemeen bij opzetten al pak: tafeltje, kastjes, tentdelen, stokken....
Kledingtassen staan bij ons altijd onder het voeteneinde van het bed geschoven, maar die pak je makkelijk vanaf de zijkant en daarvoor hoeft het bed niet opgetild te worden.

Bankje maken is zo gepiept, topper inclusief hoeslaken naar achteren klappen, en daarna bankje maken als vanouds.

Overigens, ik legde altijd het kindermatrasje op het grote bed, de stoelen liggen dan opgestapeld op het kinderplekje. Inmiddels is mijn zoon zo groot dat hij een eigen tentje heeft, dus het kindermatrasje blijft nu thuis en dat deel is tijdens het kamperen in gebruik als opbergkast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.073 seconden