Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19794

  • Pronk
  • Pronk's Profielfoto Onderwerp Auteur
We gaan onze mooie, nieuwe, grijze CCC 2020 vrijdag ophalen in Heemskerk! Inmiddels onze 3e CCC, altijd verzekerd geweest bij CZ. Maar misschien in verzekerland veel veranderd! We zijn op zoek naar de “beste” verzekering...benieuwd naar ervaringen van jullie verzekeringen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19795

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Zelfde vraag als op facebook?

Onze vorige CC hadden wij verzekerd bij Univé; (Helaas) 1x schade gehad (in Spanje), overigens door eigen toedoen. Keurig en zonder gedoe door Univé afgehandeld (1 telefoontje gepleegd). Is wat mij betreft zeker aan te raden.

Onze nieuwe CC heb ik verzekerd bij FBTO, eigenlijk zo goed als dezelfde voorwaarden en prijs als Univé. Ik ben overgestapt omdat wij de meeste verzekeringen bij Centraal Beheer/Achmea hebben lopen, daar valt FBTO ook onder. Het vreemde is dat dezelfde verzekering bij Centraal Beheer bijna 50% duurder is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19796

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Hier ook Univé, éénmaal moeten aanspreken nav stormschade (stokken voortent krom en vervangen). Pas het volgende seizoen zag ik dat er ook een scheur in de tent zat, is alsnog onder hetzelfde schadenummer (en dus eigen risico) netjes afgehandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19797

  • bernadette
  • bernadette's Profielfoto
  • Offline
  • CCCA
  • Berichten: 238
  • Ontvangen bedankjes 18
Wij zijn verzekerd via FBTO. De stormschade van afgelopen zomer is vlot en netjes afgehandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19798

  • Klaar
  • Klaar's Profielfoto
  • Offline
  • [Gepensioneerd]
  • Berichten: 39
  • Ontvangen bedankjes 8
Wij zijn met de nieuwe Country (evenals onze vorige vouwwagen, een Jamet), per 1 november'19 weer verzekerd bij de ANWB.

Om te voorkomen dat we "appels met peren vergelijken" zal ik onze verzekerings-bijzonderheden even opsommen:
Voor de Country-Xcl. betalen wij een premie à €.27,25 per maand, eigen risico €.75 (AllRisk op basis van €.13.800 + €.1.000-aan/bij-bouw)
Verder: 5 jr nieuwwaarde, hulpverlening, Hagel- & Stormschade, Inventaris €.2500, Rechtsbijstand.

PS: Omdat we meerdere verzekeringen bij de ANWB hebben lopen, krijgen we elk jaar in december een bedrag teruggestort (pakketkorting).
31-10-'19: onze CCC bij AartKok opgehaald; bij hevige brand in Bleiswijk "vergaan" op 10 mei'23 !!
Hopelijk ergens in 2023 weer genieten van opzet-gemak en heerlijke bed van een nieuwe Country.
(M'n FB-menu > bit.ly/3tuOTkx)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Klaar.

Verzekering 4 jaren 5 maanden geleden #19799

  • yjb
  • yjb's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 47
  • Ontvangen bedankjes 10
Hier ook Unive. Na uitgebreide vergelijking was dit voor ons de beste keus.

Tip: Zorg dat je een coop klantenkaart krijgt (=gratis via de website), dan krijg je extra korting (7%) bij Unive.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden