Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 3 weken 8 uren geleden #19118

• allaerd
  • allaerd's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
hallo,

mijn combi camp valley is losgeschoten van de auto en zo de snelweg op geschoten. Gelukkig niemand iets maar wel wat blikschade. Een auto is achterop de keuken gereden. Weet iemand of je ergens ook de keukens los kan kopen en of je dit makkelijk kan vervangen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 3 weken 7 uren geleden #19119

• Andre69
  • Andre69's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 43
Erg om te lezen dat dit jullie overkomen is.
Toevallig staat er op marktplaats nog een losse keuken te koop.
Een nieuwe via Aart Kok is dusdanig prijzig dat de vouwwagen economisch al bijna total loss is.
Succes toegewenst.

Ps. De keuken is eenvoudig te vervangen als je een beetje handig bent ( 4 bouten en een paar kabels)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: allaerd

Laast bewerkt: door Andre69.

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 3 weken 7 uren geleden #19120

• CEO
  • CEO's Profielfoto
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
  • Ontvangen bedankjes 17
Wow, da's heftig. How come?

En als je toch met de keuken aan de gang moet, check meteen even de ophangbeugels.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 3 weken 7 uren geleden #19121

• C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 117
Wat is het bouwjaar van de CC?

Vervangen is niet zo moeilijk, moet je wel een keuken op de kop zien te tikken die nog een beetje bij de wagenbak past (als je dat iets uit maakt); die op MP staat er al een tijdje op, komt echt maar zelden voorbij.
En anders zelf aan de knutsel ....... www.cc-club.nl/files/keuken.pdf

(Een nieuwe keuken via de dealer zal minimaal 2K kosten; heel soms heeft de VWS er nog eentje liggen als ze een CC inruilen die ze niet meer kunnen verkopen, maar dan snap je wel hoe die keuken er uit waarschijnlijk uitziet)

Laast bewerkt: door C5CCV.

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 3 weken 7 uren geleden #19122

• allaerd
  • allaerd's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb meteen een bod gedaan op marktplaats. Vervangen moet wel lukken, Toch wil ik hem graag even laten checken. Bij het sleepbedrijf hebben ze de dissel vervangen voor de zekerheid. En een rem deed het niet goed. Toen de vouwwagen los schoot ging hij meteen naar links.

iig de bak zelf is goed alleen de keuken heeft een behoorlijke tik. ik hoop met de 2de hands van marktplaats hem weer te kunnen
oplappen. De ophangbeugels zitten volgens mij bij die van marktplaats. Dus dat moet goed komen.

Laast bewerkt: door allaerd.

combi camp valley los geschoten van de auto en keuken beschadigd 2 weken 5 dagen geleden #19125

• Villa Venezia
  • Villa Venezia's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 11
Er staat er 1 op marktplaats
CCfan sinds 1997

• Pagina:
  • 1
Moderators: FookusLenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden