Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Lekkage 4 jaren 11 maanden geleden #19032

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Ik heb drie nieuwe wagententen op mijn nieuwe CCC gekregen eer ik geen inpandig zwembad meer had...de eerste lekte op de hoeken, de tweede was verkeerd gestikt en lekte en in de derde zaten plooien gestikt waarop hij lekte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lekkage 4 jaren 9 maanden geleden #19243

  • Rinusdevos
  • Rinusdevos's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 1

gerardtil schreef : Beste allen, nieuw op dit forum en voor het eerst met onze CCC (model 2018 ) op pad. Inmiddels diverse regenbuien in Frankrijk getrotseerd maar nu worden we geconfronteerd met lichte lekkages in de hoeken van de wagentent. (Zie foto’s). Iemand die dit zelfde probleem heeft/had? Ik heb het probleem uiteraard ook bij leverancier neergelegd maar ben op voorhand benieuwd of iemand van jullie dergelijke ervaringen heeft.


Dit hebben we de 1e vakantie week (nieuwe vw 2018) ook gehad. Toen wel met code geel op een open veld gestaan en bakken regen gehad.
Ik ging er toen van uit dat de naden nog moesten uitzetten en heb het zo gelaten. Na enkele vakantieweken en (flinke langdurige) regen heb ik het niet meer gezien. Wel hier en daar wat kleine lekkage op ritsen wagentent/voortent en wagentent/gastencabine bij langdurige regen. Maar ik vind dat daarmee te leven valt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: gerardtil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lekkage 4 jaren 9 maanden geleden #19244

  • gerardtil
  • gerardtil's Profielfoto Onderwerp Auteur
Update: gisteren de wagen weer bij Aart Kok opgehaald. Ons is verteld dat de lekkage te wijten was aan een verkeerd type spanband. De bandjes in onze tent waren van een materiaalsoort dat water absorbeert. Die bandjes zijn nu vervangen. Er is een serie tenten gemaakt met deze foute bandjes alleen was/is niet te achterhalen wanneer die precies zijn gemaakt. Waarschijnlijk doet het euvel zich ook niet voor bij tenten met Ten Cate doek. Onze tent is van katoen. Aart Kok zegt dat de tent uitgebreid is getest en nu waterdicht is. Lijkt dus gevalletje pech...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door gerardtil.

Lekkage 4 jaren 7 maanden geleden #19664

  • Pjotr500
  • Pjotr500's Profielfoto
Wij hebben in april 2019 een CombiCamp Country aangeschaft en er dit jaar in Beieren een paar fikse onweersbuien mee doorstaan. Eigenlijk hebben we er bij de eerste bui steeds dezelfde vorm van lekkage mee gehad. Het lijkt er inderdaad op dat de spanbanden op de hoek het water absorberen en verder naar binnen afvoeren.
De lekkage is beduidend meer dan enkele druppels. Na een nachtje regen staat er een kleine centimeter water in een pannetje onder de lekplek. Deze week ga ik hiervoor bij Aart Kok langs, dus wordt vervolgd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Pjotr500.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden