Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Valley met bedframe country af fabriek geleverd??? Verhogen mogelijk?? 5 jaren 1 maand geleden #18825

  • valley10
  • valley10's Profielfoto Onderwerp Auteur
Goedenavond, wie kan ons helpen.. Ik heb ‘ ergens’ in het forum gelezen dat er wel eens valley’s zijn geleverd met een verhoogd bedframe van een country. Ik wil namelijk het bedframe verhogen zodat ik bagage onder het bed kwijt kan, i.p.v. op het tentdoek. Ik vraag me af of dit problemen oplevert met de horizontale stokken. Ik dacht dat de afwijkende maat van het country bed 1.40 m breed hier aanleiding toe geeft. De breedte van de valley, 1,60 m zou dan ongeschikt zijn om te verhogen? Wie kan me hier over informeren? Vast bedankt!
Fam. P
06 50485259

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door valley10.

Valley met bedframe country af fabriek geleverd??? Verhogen mogelijk?? 5 jaren 1 maand geleden #18826

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Dit lijkt me typisch een vraag die je beter even bij Aart Kok kunt stellen: daar krijg je tenminste 'garantie' op het antwoord, en 'af fabriek' zal je een dergelijke optie toch bij de dealerorganisatie moeten ingeven
Ggroet, Wietze (2008ccv)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: valley10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Valley met bedframe country af fabriek geleverd??? Verhogen mogelijk?? 5 jaren 1 maand geleden #18827

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Het frame wat standaard in de Valley ligt is niet te verhogen; bij een verhoogde uitvoering vallen de stokken om het matras en niet er op.

Lauke heeft e.e.a. ooit aan laten passen met gebruikmaking van kleinere lattenbodems en dito matrassen; is hier misschien nog iets over te vinden
De volgende gebruiker (s) zei dank u: valley10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.

Valley met bedframe country af fabriek geleverd??? Verhogen mogelijk?? 5 jaren 1 maand geleden #18830

  • valley10
  • valley10's Profielfoto Onderwerp Auteur
Dank voor uw antwoord. Ik ben er gezien dezelfde bak vanuit gegaan, dat de maten, 2.20 bij 1.60 hetzelfde waren. Maar inderdaad en logisch, is de country smaller omdat de stokken achter het matras moeten vallen, zoals u zegt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Valley met bedframe country af fabriek geleverd??? Verhogen mogelijk?? 5 jaren 1 maand geleden #18831

  • valley10
  • valley10's Profielfoto Onderwerp Auteur
Dank voor uw antwoord. Zie onder ook verder mijn reactie aan c5ccv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden