Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Wagenbak vergroten; zaag er in? Daar is vast al een keertje over nagedacht. 5 jaren 5 maanden geleden #18704

  • 2008
  • 2008's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Wij zijn op zoek naar een Valley of Country. En we twijfelen over de klassieke verschillen; groter bed of meer bagageruimte. Daar is hier gelukkig veel over te vinden . Wat ik niet kan vinden is het volgende in de bak lijkt een enorme loze ruimte te zitten. Een soort van houten rondzit bank / tunnel waarop het bed rust. In het nieuwste model is dat er uit. Kan ik dat er zelf niet uithalen ?

Er is vast over nagedacht en ik kan niet op de juiste term van het onderdeel komen. Is hier al een keer iets over geschreven?

bvd Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Wagenbak vergroten; zaag er in? Daar is vast al een keertje over nagedacht. 5 jaren 5 maanden geleden #18707

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34
Hoeveel zou je willen kunnen meenemen? Bedenk dat alles wat je meeneemt in- en uitgepakt moet worden en weer ingepakt en weer uitgepakt. En als je meer dan één camping hebt aangedaan komt dat uitpakken, inpakken, inpakken en uitpakken er nog een keertje extra bij.

Verder ga je dan sleutelen aan de constructie van de wagen, het ontwerp is zo met een reden.

Dat gezegd hebbende, wij hebben een disselbak laten maken van traanplaat. Die is steviger dan het origineel. Eet kunnen dan wel zware spullen in en dat was voor ons precies genoeg.
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door s@ndra. Reden: Typfout

Wagenbak vergroten; zaag er in? Daar is vast al een keertje over nagedacht. 5 jaren 5 maanden geleden #18708

  • 2008
  • 2008's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo Sandra, dank voor je tips! Maar ik hou wel van een beetje sleutelen aan een constructie... Maar ik heb gisteren gezien dat dat nog een hele uitdaging is.

Op mijn telefoon zag ik van de week nog een paar nuttige antwoorden. Maar die staan er hier niet meer bij. Eens even zoeken waar die zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Wagenbak vergroten; zaag er in? Daar is vast al een keertje over nagedacht. 5 jaren 5 maanden geleden #18709

  • 2008
  • 2008's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ah, daar is de beheerder al mee bezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.100 seconden