Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Regen komt door 5 jaren 7 maanden geleden #18454

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Kun je een volgende bui even doorsturen..., dan kan ik onze wagen ook even testen!
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Regen komt door 5 jaren 7 maanden geleden #18455

  • Bella
  • Bella's Profielfoto Onderwerp Auteur
:-) Ik doe mijn best.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Regen komt door 5 jaren 7 maanden geleden #18457

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161

Lauke schreef : De oudere modellen hebben geen stukken stof om de dakliggers aan de voortentluifel/dak te bevestigen. Nieuwere modellen hebben dit wel en ze zijn inderdaad vaak lastig dicht te ritsen. Je moet dit eigenlijk doen als de buizen nog niet volledig uit de wagentent op spanning gebracht zijn en als de vlinderstangen nog omlaag staan. waarom het daar door lekt weet ik niet. Ik heb zeker de twee ritsen het dichts bij de wagentent niet dicht geritst zitten, omdat ik dan weer eens vergeten ben dat op tijd te doen. Heeft voor mij ook niet altijd een toegevoegde waarde. Je zou ze bij een volgende bui een los kunnen maken en kijken of er nog water door komt.


Als ze toegevoegd zijn zal er wel een reden voor zijn ....

Bij onze vorige wagen (Conway) zat er een gestikte tunnel waar de buizen doorheen moesten. Dat had ik de eerste keer niet gezien en de luifel zat verder goed, echter die vakantie ook een tegenbui gehad ... doek krimpt dan wat verder en daarna de buizen nooit meer door tunnel kunnen krijgen, luifel heeft vanaf toen ook nooi meer gezeten zoals het hoort.

De oplossing bij de CC vind ik geniaal en wij kunnen de ritsen (in opgezette toestand) altijd gewoon dicht doen. Ik denk dat als je ze (zeker bij een nieuwe wagen) niet altijd dicht doet, ze daarna ook altijd moeilijk dicht blijven gaan, als ze überhaupt nog dicht gaan. Maar in principe zit je luifel dan ook niet meer zoals het hoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door C5CCV.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.045 seconden