Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17827

  • Jon
  • Jon's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 135
  • Ontvangen bedankjes 40
Juist ja, en mede daarom zijn we als 'gebruikers' up to date mbt de info omtrent de door jullie bezochte campings, dank daarvoor....
Combi Camp, what else?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17898

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34
Het opzetten van de halve luifel kost misschien net zo veel tijd als de hele luifel, maar het opbergen de volgende ochtend vind ik echt veel sneller. Dan hoeven de stokken niet nog onder het bed of in de buis gedaan. Man en zoon kunnen er zonder opstapje net bij, als wij de vlinder nog niet omhoog geduwd hebben. Wij doen dus: eerst open klappen, dan de luifel terug slaan en dubbelvouwen, dan de stokken ongeveer op maat maken en in de pockets steken en dan pas de vlinderstang stellen. Als laatste de stokken voor de luifel precies op lengte stellen.
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17900

  • Cara
  • Cara's Profielfoto
Mee eens met Sandra voor wat betreft de volgende ochtend. Wij vouwen in zo'n geval de luifel eerst dubbel terwijl hij nog op de wagen ligt, maken de clipjes vast ter hoogte van de buizen en trekken de dubbelgevouwen luifel dan pas verder naar voren. Dat werkt voor ons het snelst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17918

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237

s@ndra schreef : .. Man en zoon kunnen er zonder opstapje net bij, als wij de vlinder nog niet omhoog geduwd hebben. Wij doen dus: eerst open klappen, dan de luifel terug slaan en dubbelvouwen, dan de stokken ongeveer op maat maken en in de pockets steken en dan pas de vlinderstang stellen.


Even snel vraagje tussendoor: wat heeft het al dan niet omhoog schuiven van de vlinder voor invloed op de hoogte van de middelste stok? Die blijft toch, los van hoe de vlinder er bij fladdert, in alle situaties even hoog?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17919

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34

NielsP schreef :

s@ndra schreef : .. Man en zoon kunnen er zonder opstapje net bij, als wij de vlinder nog niet omhoog geduwd hebben. Wij doen dus: eerst open klappen, dan de luifel terug slaan en dubbelvouwen, dan de stokken ongeveer op maat maken en in de pockets steken en dan pas de vlinderstang stellen.


Even snel vraagje tussendoor: wat heeft het al dan niet omhoog schuiven van de vlinder voor invloed op de hoogte van de middelste stok? Die blijft toch, los van hoe de vlinder er bij fladdert, in alle situaties even hoog?


Klopt, maar dan zit er net even meer speling in, stok kan dan iets naar rechts of links bewegen. En dan maakt dan net het verschil. Ze halen ook altijd eerst de luifelstokken uit de wagententstokken. Nou bemoei ik me daar verder niet mee, want ik ben van het interieur, niet van het exterieur. :)
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kleine luifel keuken 5 jaren 11 maanden geleden #17920

  • JV
  • JV's Profielfoto
Misschien een stomme vraag...
Wij hebben 12 jaar een CCC gehad, maar wat bedoelt iedereen toch met "vlinder". Die term is ons nooit uitgelegd en snap dus niet wat hiermee bedoelt wordt....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden