Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17449

  • Tim
  • Tim's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hoi wij zijn nieuw op dit mooie forum en staan op punt om een nieuwe ccc aan te schaffen.We zijn vandaag naar de vws geweest om een offerte te laten maken,maar we zijn er nog niet uit betreffende de dure luifel.Onze reizen gaan altijd richting het zuiden en vragen ons daarom af of het de moeite is om een deze luifel aan te schaffen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17450

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
........... met hoeveel personen ga je de CC gebruiken .......

Wij tegenwoordig nog maar met 2 en zien zo'n luifel dan ook niet als noodzakelijk, daar gebruiken wij het dak van de 'voortent' voor; met 4 personen word thet iets anders, dan zou ik zelf wel de aanschaf van een extra luifel overwegen omdat je dan waarschijnlijk vaker de hele 'voortent' op gaat zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17451

  • Tim
  • Tim's Profielfoto Onderwerp Auteur
We zijn met 2 volwassenen en onze zoon van 10.Ik vind de aanschafprijs van de luifel buiten proportie.We komen van een caravan met voortent en luifel,daarmee de moeilijke keus voor ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17453

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
Om te beginnen ben ik het helemaal met je eens dat de luifel absurd duur is. ik neem tenminste aan dat je de boogluifel bedoelt?

Maar aan de andere kant: wat een heerlijk ding... Je hebt bij regen een droge instap en een hoop extra 'droge' ruimte, maar net zo goed bij zon een enorme hoop extra beschutting. Daarnaast, en dat is een kwestie van smaak, vind ik 'm gewoon schitterend staan voor de klapper. Ik zou nu niet meer zonder willen. Het kost ongeveer 15-20 minuten extra om de luifel er bij op te zetten dus dat valt dan wel weer mee.

Wij hebben het ding direct met de wagen aangeschaft, dan lijkt de prijs minder pijn te doen ;-)


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Beheer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door NielsP.

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17454

  • Tim
  • Tim's Profielfoto Onderwerp Auteur
Idd de boogluifel!Volgende week gaan we de CCC bestellen,dus hebben we nog wel even om tot een besluit te komen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luifel 6 jaren 2 maanden geleden #17456

  • CEO
  • CEO's Profielfoto
  • Offline
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
  • Berichten: 161
  • Ontvangen bedankjes 36
Wij zaten met dezelfde afweging, vorig jaar. Wij hebben gekozen voor een flinke, behoorlijke kwaliteit waterdichte tarp. Bevalt tot nu toe prima, we gaan er dit jaar weer mee op vakantie. De tarp met goede stoppen koste rond de 100 euro en is met inpakken flink compacter dan een luifel.
If you choose not to decide, you still have made a choice!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Beheer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.175 seconden