Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14549

  • XXXL
  • XXXL's Profielfoto
Bedankt voor het delen en alvast een prettige vakantie!

Zo te zien een hele verandering. Zou hiermee het onderscheid tussen Country en Vally verdwijnen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14550

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Ik denk dat de Valley van het toneel verdwijnt ....... (misschien nog even de oude onderstellen daarmee op maken)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14551

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Ik denk dat het vandaag gaat regenen
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14552

  • fransje75
  • fransje75's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 11
wij zijn ook sinds zaterdag de trotse eigenaars van deze nieuwe uitvoering van de country... moet me zo ook maar even voorstellen! Vorig jaar al verschillende aanpassingsmogelijkheden voor het oude model bekeken met in het achterhoofd dat we een combi camp gingen kopen. Nu inmiddels zelf al de stroomvoorziening aangelegd, stokkenbuis vinden we niet meer nodig met zoveel ruimte in de laadbak, en inderdaad op zoek naar de meest praktische grote bakken .

Waar ik wel al tegen aanloop nu is de grote bedmaat, ben benieuwd of er een standaard 160-200 hoeslaken ompast, dat gaan we morgen proberen (bedmaat is nu 160 bij 210 :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NielsP, RobertR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14554

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237

C5CCV schreef : Ik denk dat de Valley van het toneel verdwijnt .......


Dat is wel wat ik van AK gehoord heb ja. De Country is straks (als enige) in verschillende uitvoeringen leverbaar.


wbvds schreef : Ik denk dat het vandaag gaat regenen


Ik kijk nu naar buiten: ik weet dat wel zeker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door NielsP.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14556

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Op de CC-Facebookpagina vraagt 'Anita' zich af waarom de introductie van het nieuwe model zo zonder veel ophef gebeurt; ook op de Aart Kok-site is nog niets te zien van een aankondiging: alleen de 'huidige' CCC/CCV-modellen site worden gepresenteerd:
Dit is wat AK antwoordt:

Beste Anita, Na de introductie van het model Country in het najaar van 2002 is er veel gebeurd. Het uiterlijk van de wagenbak is in 2008 aangepast met een nieuwe striping. Vanaf 2010 staan we zelf aan het roer bij Combi-Camp en hebben we de zaken wat voortvarender aan kunnen pakken. In 2011 is er een nieuwe tent gekomen, in 2012 introduceerden we de iQ tent, in 2013 hadden we de Body Brown uitvoering en de 50th Anniversary en in 2014 hebben we de disselbak geheel vernieuwd. Dit jaar hebben we het chassis aangepakt en ook weer een nieuwe striping laten ontwerpen.

Door de jaren heen zijn we blijven ontwikkelen om als toonaangevend merk voorop te blijven lopen en dat zullen we blijven doen. Omdat er geen sprake is van ‘oude’ en ‘nieuwe’ modellen brengen we dat ook nooit als zodanig naar buiten. Je hebt de tamtam gemist, omdat die er niet was. Andere merken schreeuwen ‘innovatie’ van de daken als ze weer eens een idee van ons overnemen. Wij kiezen voor intrinsieke en continue ontwikkeling van onze producten.


AK beschrijft de wijzigingen dus als chassis aangepakt en ook weer een nieuwe striping laten ontwerpen Zegt ook niets over andere modellen; voorlopig nog even een verrassing wat er met de CCV gebeurt...
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door wbvds.
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.100 seconden