Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14845

  • MichielW
  • MichielW's Profielfoto
  • Offline
  • Het leven is tekort om te wachten op later
  • Berichten: 357
  • Ontvangen bedankjes 40
Leuk dat je mijn tip hebt toegepast. ik ben het met je eens dat de leverancier met een oplossing moet komen.
Ik krijg meer positieve energie in het bedenken van oplossingen dan in blijven hangen in problemen.
De speling krijg je niet makkelijk uit de wagen gezien de opbouw van de klap-constructie.
Het enig wat ik kan bedenken naast de scheerlijn-dissel oplossing is een diagonale stang opspannen van de twee buitenste bovenhoeken aan de achterzijde en diagonaal naar voren op de vloer in de voorste hoeken en op de wagenbak achter het bed langs. dus langs de zijwanden.
Het nadeel is dat de stang slecht bereikbaar is achter het bed en dat de andere stang diagonaal langs je zijwand op het deksel loopt.
de flexi heeft zoiets : webshop.combi-camp.com/images/detailed/1...deel-wagen-FLEXI.jpg webshop.combi-camp.com/images/detailed/1...ramedeel-FLEXI-1.jpg

Je kunt natuurlijk ook altijd een achtertent aanbouwen dan is de zaak in evenwicht, (maar dat duurt langer en we hebben die Combi-Camp natuurlijk voor het snelle opzetten)
Heel veel succes en bedankt voor het delen van je ervaringen erg leuk.
Een Combi-Camp reist snel, >>>>>>dat wil deze kampeerder wel.
Op bestemming wat comfort dan hoor je mij niet klagen hoor. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door MichielW.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14846

  • EriLin
  • EriLin's Profielfoto Onderwerp Auteur
:) Het is een kwestie van verwachting. Je koopt een premium merk vouwwagen welke 2 keer zo duur is als de gemiddelde vouwwagen, dan zijn de verwachtingen hoog en de teleurstellingen des te groter.

bv. Die C4 Picasso die er voor hangt was een keuze op basis van 'de goedkoopste' in de lease voor een 5p gezin die wat kilo's kan trekken. De verwachtingen waren niet heel hoog gezien de negatieve ervaringen van collega's met het voorgaande model en de algemene indruk van Franse auto's. Nu valt alles 1000% mee met de C4 en ben er heel erg blij mee, niks te klagen en een top dealer.

Dit verhaal zou ook anders zijn als ik een VW, BMW, Audi koop. Dat moet gewoon werken zoals verwacht, zoals wordt geadverteerd, zoals wordt verkocht in de showroom.

We zijn nog steeds weg van de sfeer die de hele VW uitstraalt en die is bijna niet te evenaren (onze mening) een Kyte in dezelfde uitvoering komt op 25k, iets te gortig. Daarom mag de vw blijven mits alle kleine zaken door de VWS worden verholpen, en dat gaat tot zover in volle tevredenheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14868

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
De mijne staat nu vier nachten en het bed is 140 breed....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14869

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Maar wat mij opvalt is dat als je de wagenbak perfect waterpas zet, de koekenpan van het gasstel afglijdt. De keuken hangt dus naar voren. Dus ergens zit de keuken scheef op het chassis. En je mag hem met de poten niet opkrikken volgens de gebruiksaanwijzing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14870

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237

Erica schreef : Maar wat mij opvalt is dat als je de wagenbak perfect waterpas zet, de koekenpan van het gasstel afglijdt. De keuken hangt dus naar voren. Dus ergens zit de keuken scheef op het chassis. En je mag hem met de poten niet opkrikken volgens de gebruiksaanwijzing.


Daar zou ik dan wel even naar laten kijken want dat is niet goed. Als de wagenbak horizontaal staat, hoort de keuken dat ook te staan. Ik check dat vaak even met een plasje water in de gootsteen, dan zie je snel genoeg hoe erg je uit het lood staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 9 maanden geleden #14884

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Ik zie het aan de olie in de koekenpan. Daarna heb ik de waterpas op de rand gezet boven de klap en er zit een aanmerkelijk verschil in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden