Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14595

  • fransje75
  • fransje75's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 11
We hebben hem bij huis maar het weer is er morgen niet naar vrees ik... De bestaat is 160 bij 210 en dat is ook de omvang van de wagenbak ongeveer, bovenrand. Bergruimte is nagenoeg onder het hele bed, de tussenstang iis er uit. Er zitten alleen verhogingen over de wielen, wielkasten. 38 hoog alles, en 150 breed om bakken kwijt te kunnen. Lengte heb ik niet gemeten binnenwerks.

De tent is verder gelijk gebleven voor zover ik weet... Maar dit is onze eerste ccc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door fransje75.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14596

  • fransje75
  • fransje75's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 11
De keuken zelf is gelijk gebleven qua omvang en inhoud.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14597

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Dan moet ik nieuw beddengoed gaan bestellen.... In heb de 140X210 net binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14598

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Dan moet ik nieuw beddengoed gaan bestellen.... In heb de 140X210 net binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14599

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Heb je twee sets besteld? :laugh:
Ggroet, Wietze (2008ccv)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Erica

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14612

  • PeertjeCCV
  • PeertjeCCV's Profielfoto
De foto's geven goede eerste indruk. Bedankt.
Stoere wagen ja. Met een dergelijk ook wel opzichtig chassis is de vergelijking met een ander merk snel gemaakt.
Belangrijker is of deze verbouwing allen verbeteringen hebben gegeven. Het lijkt erop van wel.
Is het dunne betonplex onder het bed rond de oude bagagebak geheel staalplaat geworden? Dit vraagt dan nog na-isolatie..
Het imperiaal zou van een dikkere profiel worden. Zijn de losse beschermers verleden tijd?
Nadat we in Heemstede met Aart Kok ruim een jaar terug de verbouw tekeningen ervan mochten inzien begon het enthousiasme al te groeien.

En toch houden wij het voorlopig bij onze trouwe Valley omdat zelf verbeteringen aanbrengen ook veel voldoening geeft. Geen intern beraad.. hooguit extern over knutsel dingen aan de wagenbak...

Volgens Aart Kok blijft de Valley wel bestaan en ook vanwege de export markt. Oude chassis is simpeler te demonteren; bij export en transport gunstiger. Het buitenland vraagt meer Valleys dan Countrys. (Info A.K.april 2015)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden