Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14567

  • XXXL
  • XXXL's Profielfoto

ruiter schreef : Als ik af ga op wat ik op de foto's kan zien lijkt dit een hele fundamentele verbetering! Dit chassis zou wel eens bestand kunnen zijn tegen heel intensief gebruik.

Ook wij moeten 'intern' maar eens in gesprek. Onze huidige Venetia is zo onderhand wel aan het einde van zijn/haar levensduur

O jee, hoe één facebookberichtje ineens handenvol geld kan gaan kosten :laugh: :laugh:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14568

  • Ericenjolanda
  • Ericenjolanda's Profielfoto
Geweldig! Fijne vakantie B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14589

  • Erica
  • Erica's Profielfoto
Ik ben aan het wachten op mijn nieuwe country, maar het bed is 140X210. Dit staat ook in de technische specificatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14590

  • fransje75
  • fransje75's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 11
Onze nieuwe is 160 x 210. Dit nieuwe model staat ook nog nergens op de site... Wie weet wordt je ook verrast

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door fransje75.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14592

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34
Prachtige wagen! Is de tent nog gelijk de oude en hoe ziet de keuken er uit?

Nieuw kopen is voor ons geen optie, maar met wat geduld komt dit ooit wel in ons bereik!
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op verzoek: Aanpassingen Combi Camp Country 2016 7 jaren 10 maanden geleden #14593

  • mrh
  • mrh's Profielfoto
Prachtige CC! Waar ik heel benieuwd naar ben is hoe de wagenbak er van binnenuit ziet. Heeft iemand de mogelijkheid een paar foto's te posten van de binnenzijde van de wagentent en wagenbak? Of is er iemand die meer over de binnen-afmetingen van de wagenbak kan vertellen? Alvast bedankt voor de moeite. Groet van een nieuw lid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.238 seconden