Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Led verlichting in wagentent 8 jaren 7 maanden geleden #13427

  • Fransvolmer
  • Fransvolmer's Profielfoto Onderwerp Auteur
Aangezien wij nogal gesteld zijn op ons comfort tijdens het kamperen (hoe kan het ook anders met een cc) hebben wij deze vakantie wat extra licht in de wagentent gebouwd.
Ik heb al stopcontacten in de bak gemaakt volgens de instructies hier op de site waarbij ik de kabel overigens onder de bak door heb getrokken.
Als verlichting gebruiken we nu een ledstrip van de ikea die met ty-raps aan de horizontale tentstok is vastgemaakt. Het licht schijnt door de binnentent heen en levert in de binnentent hele fijne sfeerverlichting op waarbij nog prima te lezen valt. De strip kan gewoon blijven zitten tijdens het vouwen. Het licht schijnt alleen de binnentent in en ons zoontje merkt er niks van in zijn bedje op het deksel.
De led strip sluiten we na het opzetten gewoon aan op het stopcontact.
Als schakelaar gebruik ik een klik-aan klik-uit stopcontact schakelaar zodat we het licht vanuit de binnentent makkelijk kunnen bedienen met de afstandsbediening B)
Met de afstandsbediening kunnen we ook de voortent en keuken verlichting bedienen.

Foto's zijn niet zo duidelijk.... het was donker :pinch:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Led verlichting in wagentent 8 jaren 7 maanden geleden #13436

  • Lauke
  • Lauke's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 863
  • Ontvangen bedankjes 134
Ik heb begrepen dat jullie naar het najaarsweekend komen. Dan kunnen we de ledverlichting in het echt bewonderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Led verlichting in wagentent 8 jaren 7 maanden geleden #13439

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Leuk idee; ik werk met twee klemspotjes die ik ophang aan tentflappen in de bakruimte, maar die moet ik wel elke keer dat ik de bak opzet / inklap weer te voorschijn halen en monteren / demonteren en opruimen; dus voor een simpele en 'vaste' opstelling ben ik altijd te vinden.
Als je nog eens wat duidelijker foto's heb (deze zijn inderdaad erg donker) , dan zou ik die graag nog eens willen zien!
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door wbvds.

Led verlichting in wagentent 8 jaren 7 maanden geleden #13441

  • Lauke
  • Lauke's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 863
  • Ontvangen bedankjes 134

Als je nog eens wat duidelijker foto's heb (deze zijn inderdaad erg donker) , dan zou ik die graag nog eens willen zien!


Gewoon naar het najaarsweekend komen. Dan is deze verlichting life te bewonderen. Het is ook altijd mogelijk om op zaterdag of zondag als bezoeker langs te komen en diverse aanpassingen te bekijken en de makers er van zelf te spreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden