Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Oplossingen afdekhoes combicamp country 1 jaar 7 maanden geleden #20979

  • JeroenB
  • JeroenB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 1
Hallo medeklappers,

Wij willen graag een afdekhoes aanschaffen, maar begrepen dat het standaard Combicamp Byzonil afdekzeil (van Eur 355) kwalitatief wat minder goed is over de jaren heen. We willen een hoes die we zowel voor winterstalling kunnen gebruiken, ook voor de deur in voor voorjaar/zomer, maar eventueel ook tijdens het rijden (hoewel we doorgaans fietsen op de imperiaal hebben). De stallingshoes van de VWS is puur voor stof (niet regen) en valt daarmee feitelijk af. VWS maakt ook eigen afdekhoezen van Byzonil (staan niet op de prijslijst) maar kunnen deze nu niet leveren door gebrek aan materiaal (te weinig vraag naar deze hoes, die ongeveer 450 kost). Mochten er naast mij meerdere geïnteresseerden zijn, dan kan VWS eventueel deze wel weer gaan produceren. Nu was ik op zoek naar een alternatief, en ik begreep dat er ook combicampers zijn die een afdekhoes bij een zeilmaker hebben laten maken? Wat zijn de daar de pro's en con's van, en waar zou ik goed terecht kunnen? 

Groet, 

Jeroen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: De Smitjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Oplossingen afdekhoes combicamp country 1 jaar 7 maanden geleden #20983

  • MichielW
  • MichielW's Profielfoto
  • Offline
  • Het leven is tekort om te wachten op later
  • Berichten: 357
  • Ontvangen bedankjes 40
een intex afdekzeil 3 bij 4 voor de Intex Frame zwembaden past over de combi camp als stof vanger, je kunt er niet mee rijden
Een Combi-Camp reist snel, >>>>>>dat wil deze kampeerder wel.
Op bestemming wat comfort dan hoor je mij niet klagen hoor. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Oplossingen afdekhoes combicamp country 8 maanden 4 weken geleden #21131

  • De Smitjes
  • De Smitjes's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 8
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ben erg geïnteresseerd naar alle tips. Wij hebben het originele afdekzeil dat op alle hoeken begint te scheuren. Zelf overweeg ik om een zeilmakerij opdracht te geven het afdekzeil te repareren en de hoeken te voorzien van een elastiekenband oid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden