Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Op zoek naar afdekhoes CC Venezia

Op zoek naar afdekhoes CC Venezia 2 weken 2 dagen geleden #19870

• Wildrik
  • Wildrik's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ben opzoek naar een hoes voor over de cc venezia (model inclusief keuken). Onze hoes is in 1 seizoen volledig gaar geworden. Vorig jaar nog niets aan de hand. Nu korrelig en stug.

Dus heeft u nog een dergelijke hoes liggen, maar gebruikt u hem niet vanwege de fietsendragers op de klep o.i.d. Ik wil de hoes graag overnemen.

Mailen kan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Op zoek naar afdekhoes CC Venezia 2 weken 1 dag geleden #19871

• Adriaan
  • Adriaan's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Wildrijk,

Ik herken het probleem dat de hoes na vele jaren steeds slechter wordt. Bij ons was dat vooral ter plaatsen van de keuken. De hoes is vrij krap en je moet hem met kracht over de hoeken van de keuken trekken. Juist achteraan ging het als eerste kapot. Na 2x maken was er eigenlijk niets sterks meer over waar een lapje op vastgenaaid kon worden.

Omdat we binnen 1 jaar gaan overstappen naar een caravan wilden we geen nieuwe hoes kopen en hebben we voor een goedkoop alternatief gekozen: Het achterste deel, dus wat over de keuken valt, hebben we er af geknipt. De ingekorte hoes valt dus alleen over de wagenbak. Het stukje wat tussen de wagenbak en de keuken in valt, hebben we voorzien van zeilklemmen (verkrijgbaar bij een grote campingwinkel in Schijndel] en elastiek, zodat ook dat deel vast geklemd kan worden.

Misschien dat deze oplossing ook voor jou een (tijdelijk) alternatief is.

Op zoek naar afdekhoes CC Venezia 1 week 6 dagen geleden #19872

• MichielW
  • MichielW's Profielfoto
  • Het leven is tekort om te wachten op later
  • Ontvangen bedankjes 37
Je kunt er een op wens laten maken voor een fractie van de normale prijs, aangepast naar je eigen wensen of origineel.
www.ateliermoon.nl/
Een Combi-Camp reist snel, >>>>>>dat wil deze kampeerder wel.
Op bestemming wat comfort dan hoor je mij niet klagen hoor. ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lebbink

Op zoek naar afdekhoes CC Venezia 1 week 1 dag geleden #19873

• Wildrik
  • Wildrik's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 1
Bedankt voor je reactie. Onze hoes is ineens in zijn geheel korrelig en hard geworden. Het is niet een specifiek gedeelte maar eigenlijk de gehele hoes. Vandaar dat we maar eens naar een nieuwe willen kijken.

• Pagina:
  • 1
Moderators: FookusLenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden