Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Welke maat slinger voor uitdraaien van de pootjes? 17/19mm? 5 jaren 11 maanden geleden #17656

  • sjoerdp
  • sjoerdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
Onze CCC (nieuw model) staat weer even in de stalling. Maar kan iemand me misschien vertellen welke maat slinger er nodig is voor het uitdraaien van de pootjes? Ik wilde bij Obelink wat extra rotspennen en dergelijke bestellen en zag dat ze ook een dop voor op de boormachine hebben voor het uitdraaien van de pootjes.

Heeft iemand een nieuwe generatie CCC in de buurt staan en kan hij/zij mij vertellen welke maat slinger ik nodig heb? 19mm lijkt standaard onder caravans, maar ik lees ook 17mm bij sommige vouwwagens. Het gaat dus niet om de lengte, maar de maat van de dop.

Alvast dank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Welke maat slinger voor uitdraaien van de pootjes? 17/19mm? 5 jaren 11 maanden geleden #17657

  • Jeannette
  • Jeannette's Profielfoto
Voor de keukenpootjes is het 19 mm.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Welke maat slinger voor uitdraaien van de pootjes? 17/19mm? 5 jaren 11 maanden geleden #17658

  • Jon
  • Jon's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 135
  • Ontvangen bedankjes 40
Geen idee van de maat, maar wel een vraag(uit nieuwsgierigheid): waarom het gebruik van de slinger vervangen door een boormachine? Een paar slagen en de zaak staat dan toch?
Combi Camp, what else?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Welke maat slinger voor uitdraaien van de pootjes? 17/19mm? 5 jaren 11 maanden geleden #17661

  • sjoerdp
  • sjoerdp's Profielfoto Onderwerp Auteur
@Jon: vooral als we op doorreis zijn, kost het in- en uitdraaien van vier pootjes toch echt nog wel even tijd. De nieuwe CCC heeft namelijk standaard pootjes bij de keuken en onder de disselbak. En aangezien ik voor rotsachtig terrein ook aan het kijken was naar van die schroefharingen die je erin en eruit kunt schroeven, dacht ik toch een accuboormachine mee te nemen. En dan is 4 euro voor een 50cm lange dop 19 het proberen waard. Vandaar dat ik even wilde weten of het echt wel 19mm is aangezien sommige wagens 17mm blijken te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.105 seconden