Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

mandjes venezia en country 6 jaren 7 maanden geleden #17017

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Ik heb zelf een bestelling nog lopen via de Marskramer voor de 'originele' mandjes; ben met een oud mandje (van een 2008ccv) naar de winkel geweest, men kon daar de barcode op dit oude mandje 'lezen' en direct vertalen in een interne Marskramer-code + bestelling (tegen een prijsje van zoiets als rond de €2/exemplaar)

Het probleem is alleen dat de mandjes slecht leverbaar zijn; de bestelling loopt nu al twee maand en de hoop dat ik ze via dit kanaal ook echt geleverd krijg is bij mij inmiddels wel een beetje vervlogen.
Heb onderhand twee van deze mandjes gelijmd met secondelijm, en waarachtig ..... het geheel blijft voorlopig een 4weeks vakantie lang (en een reis naar Toscana heen-en-weer) keurig 'heel'.

Het bizarre in de webshop van AK is dat de prijs van zo'n kunststofmandje daar identiek is aan de houten variant: ruim €20!. Misschien een vergissing in de prijsstelling, ik verpof het om dat daarvoor betalen; voorlopig ga ik nog wel even verder met de secondenlijm-versie.
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mandjes venezia en country 6 jaren 7 maanden geleden #17018

  • j.groenendijk
  • j.groenendijk's Profielfoto Onderwerp Auteur
HalloWBVDS,
Dat kun je schudden. Die heeft de mandjes uit het assortiment. Het is een toeval als een Marskramer in den lande ze nog heeft staan. Ik heb van alles geprobeerd maar overal 0 op rekest. Obelink had ze ook , in een trolly, maar die wil de naam van de (ex) leverancier niet geven. Jammer maar helaas. Ook curver heeft ze niet. Ik heb zelf naar Denemarken gemaild en ze gevonden in het zwart. Daar ongeveer 7 euro per stuk. Aart Kok heeft ze besteld (na mijn mail aan hun) en heeft ze te koop voor ongeveer 22 euro !!
Van IKEA passen ook niet goed, zijn te smal en niet hoog genoeg.
Wat secondelijm al niet kan doen ! Misschien nog extra verstevigen met de originele Duckttape.
Succes ermee. Groet. Joek Groenendijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mandjes venezia en country 6 jaren 7 maanden geleden #17019

  • wbvds
  • wbvds's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 476
  • Ontvangen bedankjes 77
Zoals ik al aangeef: heb inderdaad weinig hoop op daadwerkelijke uitlevering.

Aan de andere kant; zo lang je de mandje niet te zwaar belast, valt het nog wel mee. Na negen jaar een eerste scheurtje! (en ik 'scheur' ook niet met 130km/hr over de Franse tolwegen...)
Ggroet, Wietze (2008ccv)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden