Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14628

  • Reeseend
  • Reeseend's Profielfoto
Wij hebben een Eurotrail Campingkast Villarol met 4 planken gekocht(kampeerdump.nl). Lekker makkelijk om voor 4 personen je kleding in op te bergen. Kastje uit elkaar en in de hoes stoppen heb ik geklokt op 96 Seconden. Kleding uit de tas of krat halen iedere dag is niet echt gemakkelijk. Voor de rest heeft iedereen zijn eigen voorkeuren voor het opbergen van zijn kleding/spullen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 10 maanden geleden #14629

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
Dat is zo'n zelfde systeem inderdaad. Voor de kleren las ik ook een handige tip: van die Ikea hangkastjes aan het frame gehangen. Dat ga ik misschien ook uitproberen voor een deel van de kleding. Al doende... blijf je bezig :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 9 maanden geleden #14631

  • s@ndra
  • s@ndra's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 125
  • Ontvangen bedankjes 34


Als we nog maar samen gaan, dan wil ik twee van deze 'kastjes' voor onze kleding. Die leg ik dan ingepakt in de achterbak van de auto en zet ik bij aankomst zo, op de deksel naast ons bed.

Zolang de kinderen nog meegaan past dat niet en leven we uit tassen. Kan ook prima als je een sporttas neemt met dubbele rits waardoor de hele bovenkant open ritst.
alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 9 maanden geleden #14717

  • marcenjeannette
  • marcenjeannette's Profielfoto
Toevallig heb ik gisteren ook zo'n kastje bij de Decathlon gehaald. Mijn motto was eigenlijk altijd 'wat je niet mee neemt hoef je ook niet op te ruimen' maar ik vind het wel een behoorlijke zooi worden in de tent met al die kratjes op de grond. Daarnaast heb ik regelmatig muizen in de kratten gehad die gezellig aan het eten waren.
Het lijkt inderdaad een degelijk kastje, en het geeft nog een extra tafeltje naast de keuken. Want het is ook nog eens best een hoog kastje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 5 maanden geleden #15569

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
Na 3 weken zomervakantie kan ik zeggen da het kastje ons goed bevallen is. Hij staat echt binnen 2 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kastje Decathlon 7 jaren 5 maanden geleden #15570

  • Uiltje
  • Uiltje's Profielfoto Onderwerp Auteur
Naar aanleiding van de post van S@ndra over de ladebolkjes, heb ik bij de Kwantum losse, stapelbare plastic laatjes gehaald. Alle grote stukken kleding in Ikea tassen en voor ieder gezinslid een laatje met al het kleine spul (sokken, ondergoed). Er pasten voor de kinderen zelfs nog t-shirtjes bij. Los in de achterbak en bij aankomst opstapelen op het deksel. Op de website van de Kwantum kan ik ze niet meer vinden, maar volgens mij waren het deze:


www.iriswebshop.nl/ladekasten/stapelbare...ade-sd-m385511217048

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Uiltje.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden