Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Re:Camping Denemarken- Zweden 10 jaren 6 maanden geleden #8943

  • C5CCV
  • C5CCV's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 853
  • Ontvangen bedankjes 161
Het is natuurlijk afhankelijk van je wensen; wij zijn nu een aantal keer naar Zweden geweest en dat is ons meer dan goed bevallen. Eerlijk gezegd is het erg verslavend, de rust, het onthaasten, respect voor elkaar; het staat allemaal hoog in het vaandel. Helaas sta je bij terugkomst in Nederland snel weer met beide benen op de grond.

Je zou eens hier kunnen kijken: rondjezweden.se/NLDeelnemers.html , voornamelijk Nederlandse eigenaren van Zweedse campings.

Een van onze eerste campings die we aandeden was Stensjö. Toen we daar aankwamen bekroop me het gevoel 'wat doe ik hier eigenlijk, werkelijk niets te doen'. Na ruim 2 weken bleek het een van onze fijnste vakanties ooit. De kinderen (destijds iets van 11 en 13) hebben zich geweldig vermaakt met alles wat er niet was. :lol:

We zijn een keer in Denemarken geweest (aan de noordzee-kust, volgens mij iets boven Ringkobing). Wellicht was ik in het verkeerde gebied, maar dat was niet zo mijn ding; Ik had teveel het gevoel in Nederland op vakantie te zijn;


O ja, vergis je niet in de afstanden; wat dichtbij lijkt kan al snel een paar honderd kilometer ver zijn. En snelwegen kennen ze niet echt. Meestal beperkt de maximum snelheid zicht tot 90km/h.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Camping Denemarken- Zweden 10 jaren 6 maanden geleden #8944

  • NielsP
  • NielsP's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 1292
  • Ontvangen bedankjes 237
C5CCV schrijft:

We zijn een keer in Denemarken geweest (aan de noordzee-kust, volgens mij iets boven Ringkobing). Wellicht was ik in het verkeerde gebied, maar dat was niet zo mijn ding; Ik had teveel het gevoel in Nederland op vakantie te zijn;


Die kust lijkt inderdaad wat op die in NL. Hoewel, er zijn genoeg verschillen te noemen. Maar ga je pakweg 20 km landinwaarts zit je direct in een heel andere wereld dan de onze. Veel meer ruimte, rust en ook een eigen landschap. Mooi! :kiss:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Camping Denemarken- Zweden 10 jaren 5 maanden geleden #8964

  • Hoogie
  • Hoogie's Profielfoto Onderwerp Auteur
Bedankt voor jullie reacties. We gaan ons eens inlezen in de diverse campings in Denemarken- Zweden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.056 seconden