Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Re:Campings bij Parijs 10 jaren 8 maanden geleden #8415

  • CCF
  • CCF's Profielfoto
Greta62 schrijft:

En nu willen we eigenlijk een dagje naar Parijs want ik ben er nog nooit geweest. Na wat googlen voor tips kwam ik bij fietsen in Parijs.


Fietsen in Parijs kan opzich wel veilig zijn, als je je ogen maar goed de kost geeft.
Ik ben echter bang dat je aan een enkele dag niet genoeg hebt om een goede indruk van de stad te krijgen.
Veel van de meest bekende bezienswaardigheden liggen vrij ver uit elkaar.
Het is dus van belang dat je van te voren goed uitzoekt wat je persé wilt gaan bekijken.
De meest bekende attracties voor een eerste Parijs bezoek zijn de Eiffeltoren, Sacre Coeur, Notre Dame, Arc de Triomph, Louvre (Je kan fietsend over de Champs Elysee van de Arc de Triomph naar het Louvre).
Ik denk dat je met deze 5 al een aardige dag kan vullen, zeker als je bij het Louvre ook nog naar binnen gaat.
Ik ben nu zelf 4 x in Parijs geweest, bij elkaar een dag of 15 en heb het gevoel dat ik nog maar een fractie van de stad heb gezien...
Om je een andere indruk te geven: mijn Ma is er inmiddels 17 x geweest, bij elkaar een dikke 2 maanden, blijft niet uitgekeken en vind iedere keer weer een hoop nieuwe dingen om te ontdekken ;)













.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Campings bij Parijs 10 jaren 8 maanden geleden #8438

  • Klappie 2.0
  • Klappie 2.0's Profielfoto
Even terug on-topic, twee jaar geleden hebben wij een tussenstop gemaakt op Camping Campix:
www.campingcampix.com/welcome_nl.htm

Ligt in een steengroeve, haringen slaan is drama (maar da hoef nie met een cc :woohoo: )
Eigenaar heeft goede tips om Parijs te bezoek (trein stopt in nabijgelegen durp), Park Asterix ligt vlakbij.

Staat iig nog op ons lijstje om Parijs nog een keer onveilig te maken ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden