Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17277

  • Jon
  • Jon's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 135
  • Ontvangen bedankjes 40
Kritisch kijken wat je werkelijk gaat gebruiken. Wij hadden de eerste keer ook minstens 60% teveel....en als je toch naar Portugal gaat, Porto bezoeken en Coïmbra, vooral die laatste stad is zeer de moeite. En de Torre beklimmen....
Combi Camp, what else?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17278

  • XXXL
  • XXXL's Profielfoto

Snoopy-Gouda schreef : Leuk om te lezen, maar ik ga hier niet vertellen wat ik de eerste keer allemaal heb meegenomen! In ieder geval de volledige 1750 liter benut.
Maar ja, ik ben dan ook maar alleen, haha!

Er waren vroeger ook tandemas CombiCamps voor extra laadvermogen :laugh: :laugh:

Maar hoeveel neem je nu nog mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17279

  • Snoopy-Gouda
  • Snoopy-Gouda's Profielfoto
Niet meer mijn halve kleding- Schoenen kast
Minder proviand
Minder handdoeken / ondergoed
Minder fiets/kajakspullen
Minder keukengerei
Minder hondenspullen / vieding
Geen extra kasten meer........................en ga zo maar door. En ja, mijn auto was ook nog redelijk beladen.
Shame Shame Shame

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17280

  • frans1955
  • frans1955's Profielfoto
  • Offline
  • Berichten: 149
  • Ontvangen bedankjes 68
Bij de reisverslagen op het forum staat een heel leuk reisverslag van GAAF richting Portugal. Leuk om even te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17284

  • Cara
  • Cara's Profielfoto
Ik vond altijd de tas met handdoeken die we hadden relatief lomp. Wij zijn inmiddels groot fan van de hamamdoek: veel dunner dan een badstof handdoek, maar 1 doek is ruim voldoende om je mee af te drogen. En het voelt lekkerder aan dan de microvezel/sporthanddoeken die we ook geprobeerd hebben. We gebruiken ze tegenwoordig ook in plaats van badlakens, met een picknickmatje eronder gaat dat prima. Daarnaast snel droog na ophangen, en multifunctioneel inzetbaar: bij ons doen ze (met een mooi printje) ook dienst als omslagdoek of dekentje over de benen als het 's avonds wat afkoelt, of met een paar wasknijpers aan de rand van de tarp als extra flapje tegen laagstaande zon waar je vroeg in de ochtend of laat in de avond scheel van wordt. Oh, en als tafelkleedje tijdens de stops onderweg. Ideaal!

Verder geheel eens met de voorgaande schrijvers: ik pak ook steeds minder in, en probeer me altijd te bedenken dat ze in de landen waar we heen gaan ook heus winkels hebben. Ook in de etensvoorraad: het is al veel te vaak voorgekomen dat ik na 3 weken vakantie thuiskom met de helft van de proviandkist nog vol spulletjes die ik van huis had meegenomen. Dat staat nog op mijn verbeterlijstje voor volgend jaar ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rondtrekken met combicamp; tips en ervaring gezoch 6 jaren 6 maanden geleden #17285

  • SvR
  • SvR's Profielfoto Onderwerp Auteur
Die staan op het lijstje! Dank je wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: LenieDuNord
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden